کشف باورنکردنی ۱.۹ کیلوگرم تریاک از معده ۳ قاچاقچی
کد خبر: ۲۹۷۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سه نفر که اقدام به بلع یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کرده بودند، خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سه نفر که اقدام به بلع یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کرده بودند، خبر داد.
 
کشف باورنکردنی ۱.۹ کیلوگرم تریاک از معده ۳ قاچاقچی
 
 
به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علی اصغر غلامزاده اظهار کرد: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر به صورت بلعی فعالیت می کنند، موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، خودروی متهمان را شناسایی و برای توقف خودرو بعد از چندین بار اعلام ایست، اقدام به تیراندازی هوایی کردند، افزود: در نتیجه هر سه نفر متهم دستگیر و یکی از متهمان که مجروح شده بود به بیمارستان جاجرم منتقل شد.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک کیلو و ۸۹۵ گرم تریاک که به صورت بلعی توسط متهمان حمل می شد کشف شد، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
کشف ۴ قبضه اسلحه در گرمه
 
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه نیز از کشف چهار قبضه اسلحه در این شهرستان خبرداد.
 
سرهنگ محمد رضا قائمی نژاد بیان کرد: برابر دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری سلاح در یکی از مشاعات کشاورزی شهر درق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: در این ماموریت، دو قبضه سلاح غیرمجاز برنو و یک قبضه سلاح فاقد اعتبار و یک قبضه سلاح که دست صاحب اسلحه نبوده، ۶۰عدد فشنگ، دو دستگاه دوربین شکاری و حرفه ای فاصله‌یاب، کشف شد.
 

سرهنگ قائمی نژاد با بیان اینکه دراین ماموریت چهار نفرمتهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
1
هیچ قاچاقچی ۲ کیلو ماده مخدر نمی بلعد این بدبخت بیچاره ها فقط حمال اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار