مرد بوکسور ۶ زن را در خیابان مورد تعرض قرار داد
کد خبر: ۲۹۶۶۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
 مرد سابقه‌داری که به خاطر آزار زنان و سرقت از آنها دستگیر شده در اعترافات خود اتهام آزار جنسی را پذیرفت، اما زیر بار سرقت نرفت.

 مرد سابقه‌داری که به خاطر آزار زنان و سرقت از آنها دستگیر شده در اعترافات خود اتهام آزار جنسی را پذیرفت، اما زیر بار سرقت نرفت.

 

مرد بوکسور ۶ زن را در خیابان مورد تعرض قرار داد

 

تاکنون چند زن جوان از این متهم در مراجع قضایی و انتظامی شکایت کرده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان احتمالی این مجرم سابقه‌دار ادامه دارد.

دستگیری این مرد جوان که اواخر هفته گذشته پس از یک‌سری تحقیقات گسترده پلیسی بازداشت شد، زمانی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که دختر جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران شکایتی مطرح کرد و از آزار جنسی خود خبر داد.

پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده به همراه شاکی به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. دختر جوان وقتی مقابل بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی نشست، گفت: آن روز از باشگاهی که در شمال تهران است بیرون آمدم و منتظر ماشین بودم. اصلاً حواسم نبود که محل باشگاه در جایی خلوت است و در حاشیه مسیر شمشادهای زیادی وجود دارد. همان‌طور که منتظر ماشین بودم  ناگهان مردی قوی‌هیکل و درشت‌اندام که به نظر مهارت ورزشی هم داشت، به من حمله کرد و پس از آنکه کتکم زد، شروع به آزار و اذیت من کرد و پس از چند دقیقه مرا در بین شمشادها رها کرد و رفت. پس از آن عابران و دیگر ورزشکارانی که از  آنجا رد می‌شدند، صدایم را شنیدند و به کمکم آمدند. با اورژانس تماس گرفتند تا برای درمان به بیمارستان منتقل شوم. ماموران پلیس هم آمدند و گفته‌های من را صورتجلسه کردند.

در پی این شکایت و گزارش ماموران پلیس، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. پس از آن دختر جوان بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و از او خواسته شد ماجرا را با جزئیاتی که به یاد دارد برای کارآگاهان شرح دهد تا آنها با شنیدن اظهارات او سرنخ‌های احتمالی را برای به دست‌ آوردن ردی از مهاجم آزارگر دنبال کنند. ماموران با توجه به اظهارات شاکی پرونده پی بردند مجرم پرونده برای شناسایی نشدن از ماسک استفاده کرده بود.

در حالی که ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی مشغول تحقیقات برای کشف هویت مجرم فراری بودند، پرونده شاکی دیگری در اختیارشان قرار گرفت که ماجرایی شبیه به شاکی اول داشت. این بار شاکی پرونده گفت: آن مرد قوی‌هیکل علاوه بر تعرض، اموالم را هم ربود و من را در شمشادها رها کرد.

در این مورد نیز مانند مورد قبل مجرم از ماسک استفاده کرده بود. پس از چند روز تعداد شکات پرونده افزایش یافت و ماموران پی بردند در برابر مجرمی سریالی قرار گرفته‌اند.

ماموران به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل وقوع جرائم پرداختند و در نهایت متوجه شدند در یکی از موارد ماسک مرد مهاجم پاره شده است. ماموران با ادامه ردگیری مجرم ناشناس در دوربین‌های مختلف دیدند این مرد قوی‌هیکل وقتی به مکانی خلوت رسید ماسک پاره خود را از صورتش برداشت. این گونه بود که تصویری از متهم به دست آمد و ماموران پلیس آگاهی عکس را با بانک تصاویر مجرمان سابقه‌دار مطابقت دادند. همین سرنخ کافی بود تا ماموران هویت مظنون پرونده را شناسایی کنند. او مرد ۳۴ساله‌ای بود که در سوابقش رابطه نامشروع ثبت شده بود.

در ادامه تحقیقات ماموران پی بردند این فرد در یک شرکت انباردار است. در نهایت ماموران وارد عمل شدند و مظنون ۳۴ساله را در روزهای آخر هفته گذشته دستگیر کردند.

متهم وقتی با مدارک پرونده از جمله شکایات و تصویر خود روبه‌رو شد به جرائمش اعتراف کرد و آزار دختران و زنان جوان در محدوده خیابان سئول را پذیرفت، اما گفت:‌ من از هیچ‌کدام از طعمه‌هایم سرقت نکردم، چون من از انجام این جرائم انگیزه مالی نداشتم.

او همچنین در مورد خودش گفت: من بوکسور و مجرد هستم و سابقه شرکت در مسابقات مشت‌زنی در کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس را دارم. امکان ازدواج برایم فراهم نبود و برای همین دست به این جرائم زده‌ام، اما از هیچ‌کسی دزدی نکرده‌ام.

با جمع‌بندی شکایات طرح شده و اعترافات این مجرم تعداد طعمه‌هایش به ۶ زن و دختر جوان رسیده است. این در حالی است که هنوز تحقیقات مراحله اولیه را پشت سر می‌گذارد و بررسی‌ها ادامه دارد. در همین حال، شناسایی دیگر قربانیان احتمالی و همین‌طور محل‌های دیگری که ممکن است متهم در آنجا مرتکب جرائم مشابهی شده باشد به عنوان یکی از اولویت‌های پلیسی و قضایی در دستور کار قرار دارد.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
13
یکی (سارق بانک‌های سپه و ملی )به خاطر مغروض بودن و چک‌های برگشتی دزدی می‌کند و حق خودش می‌داند که دزدی کند ویکی هم به خاطر مجرد بودن خودش را محق می‌داند که به دیگران تجاوز کند !! ! این چه وضع حچلی هست که هر که با توجه به بیشعوری خودش برای خودش نسخه می‌پیچد! اگر این افراد را اعدام کنید در س عبرتی برای دیگر متجاوزان خواهد شد ، تا به راحتی به جان و مال و ناموس دیگرا ن تجاوز نکنند.امنیت با قربان صدقه درست نمیشه ،باور. کنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
وقتی لخت میشن تو جامعه این چیزها هم طبیعی هستش اونم تشنه دیده دلش خواسته حتما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار