زور پرسپولیس در تاجیکستان به استقلال نرسید
کد خبر: ۲۹۶۳۳۶
تاریخ انتشار: 2023 November 07    -    ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
 در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان با درخشش دروازه بان ملی پوش خود به تساوی رسید.

 در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان با درخشش دروازه بان ملی پوش خود به تساوی رسید.

 
 

زور پرسپولیس در تاجیکستان به استقلال نرسیدزور پرسپولیس در تاجیکستان به استقلال نرسید

تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 در شهر دوشنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

سرخپوشان ایران با این تساوی 7 امتیازی شدند و در رده دوم جدول گروه E  و پشت سر النصر عربستان 9 امتیازی قرار گرفتند تا همچنان بخت زیادی برای صعود داشته باشند. البته پرسپولیس تک امتیاز این مسابقه را مدیون بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود است که بارها مانع گلزنی استقلال تاجیکستان شد و همچنین گلزنی مهدی ترابی که یک سوپرگل را به ثمر رساند. 

مسابقه النصر عربستان و الدحیل قطر امشب برگزار می شود. 

داور: احمد العلی

کمک داوران: عبدالهادی العنزی و احمد صادق 

کارت زرد: گئورگی گولیسانی( پرسپولیس)  علیشهر جلیلوف، قوربانوف،  سلاموف( استقلال تاجیکستان) 

کارت قرمز: -

گل: مهدی ترابی( دقیقه 27) برای پرسپولیس سنین سبایی( دقیقه 74) برای استقلال تاجیکستان

ترکیب تیم استقلال تاجیکستان: رستم یتیموف، آرتور کارتاشیان، سدیوجون قوربانوف، ایوان نووسلیچ، علیشهر جلیلوف، تابرزی داولاتمیر اسلاموف، دنیس بگانوویچ، احسان پنشنبه، احمدونی کمالوف( از دقیقه 82 سلیمانوف) ، رومیش جلیلوف و سنین سبایی

سرمربی: ایگور چرفنچکو

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان ( از دقیقه 80 میلاد سرلک)، وحدت حنانوف ، علی نعمتی، مسعود ریگی ، سروش رفیعی( از دقیقه 89 میلاد سورگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی( از دقیقه 68 وحید امیری) ، محمد عمری و نبیل باهویی( از دقیقه 80 شهاب زاهدی) .

سرمربی: یحیی گل محمدی

دقایق مهم بازی:

دقیقه ۵

نفوذ باهویی یک فرصت گلزنی برای پرسپولیس ایجاد کرد و توپ با پای مدافعان تاجیکستان توپ به تیرک دروازه استقلال هم اصابت کند.

دقیقه ۱۵:

شوت هنانوف از داخل محوطه جریمه را استقلال تاجیکستان دفع کرد.

دقیقه ۲۷:

ضربه کاشته پرسپولیس از پشت محوطه جریمه را مهدی ترابی به زیبایی وارد دروازه استقلال تاجیکستان کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند. 

دقیقه ۳۴:

مهاجم استقلال تاجیکستان با بیرانوند در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه بان پرسپولیس یک لحظه جا ماند ولی خیلی سریع خود را به درون دروازه برگشت و شوت مهاجم اسقلال را با یک واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه ۳۶:

ترابی در ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد ولی شوت او به کنار دروازه استقلال تاجیکستان برخورد کرد. 

دقیقه ۳۸:

شوت جلیل اف بعد از برخورد به مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد که این ضربه کرنر تبدیل به یک ضدحمله برای پرسپولیس شد اما سرخپوشان قدر این موقعیت را ندانستند تا دوباره استقلال تاجیکستان صاحب موقعیت گلزنی شود و شوت بازیکن استقلال را بیرانوند مهار کرد. 

نیمه دوم:

دقیقه ۵۵:

استقلال تاجیکستان صاحب بهترین موقعیت گلزنی شد و ضربه سر مهاجم حریف را از داخل محوطه شش قدم با یک واکنش فوق العاده مهار کرد و مانع گلزنی حیف تاجیکستانی شد.

دقیقه ۶۳:

شوت کمالوف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت تا بیرانوند به بازیکنان تیم خودی تذکر بدهد که بیشتر مراقب حملات حریف باشند.

دقیقه ۷۴:

سنین سبایی در پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت گل اول مساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرد. 

دقیقه ۷۸:

کمالوف بازهم پا به توپ وارد زمین پرسپولیس شد و با یک پاس دقیق مهاجم خود را در موقعیت تک به تک قرار داد که بیرانوند بازهم مانع گلزنی استقلال تاجیکستان شد. 

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار