هدیه خارق‌العاده یک هوادار به ایلان ماسک
کد خبر: ۲۹۶۰۹۷
تاریخ انتشار: 2023 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
جالب است بدانید سایبرتراک جدید که کمی متفاوت از سایر سایبرتراک‌ها است توسط یک پدر و پسر از چوب ساخته شده است و هدیه‌ای از طرف این تیم دو نفره به شخص «ایلان ماسک» است.
جالب است بدانید سایبرتراک جدید که کمی متفاوت از سایر سایبرتراک‌ها است توسط یک پدر و پسر از چوب ساخته شده است و هدیه‌ای از طرف این تیم دو نفره به شخص «ایلان ماسک» است.
 
تسلا سایبرتراک «Tesla Cybertruck» که توسط تسلا طراحی و ساخته می‌شود، یک خودروی تمام الکتریکی در سبک وانت است. این خودرو در سه مدل با رنج‌ها و شتاب‌های مختلف عرضه می‌شود. گران‌ترین نسخه این خودرو دارای سه موتور است که با هربار شارژ تا ۸۰۰ کیلومتر دوام می‌آورد.
 
اما احتمالا باور نخواهید کرد این سایبرتراک تسلا توسط یک پدر و پسر تنها در ۱۰۰ روز ساخته شده است و متعلق به کسی جز ایلان ماسک نیست. حتی یک سایبرکواد «Cyberquad» که نخستین موتورسیکلت چهارچرخ شرکت تسلا، با قابلیت‌هایی جذاب، کاربردی و مناسب آفرود بود، با طراحی چوبی در تخت چوبی این سایبرتراک قرار می‌گیرد.
 
هدیه خارق‌العاده یک هوادار به ایلان ماسک
 
این دستگاه که توسط ND Woodworking Art ساخته شده است، در حال تکمیل تست قبل از تحویل، به مدیر عامل تسلا است. در ویدیویی که این تیم به اشتراک گذاشت، ساخت سایبرتراک با یک چارچوب آلومینیومی شروع می‌شود. مرحله بعدی طراحی صفحه تخت واقعی سایبرتراک و جایگزینی تخته‌های چوبی است؛ در نهایت پس از ساخت قاب اصلی؛ سیستم تعلیق، موتور الکتریکی EV و بسته باتری در مراحل بعدی قرار دارند.
 
هنگامی که بدنه بر روی چرخ‌ها قرار می‌گیرید، تمام میله‌های در، تزئینات چوبی و پانل‌های بدنه در جای خود قرار می‌گیرند. در کنار روکش بدنه که با تخته‌هایی به رنگ روشن است، برخی از پانل‌های داخلی چوب مانند و تریم، با چوب تیره‌تر ساخته شده‌است.
 
پس از کامل شدن قسمت داخلی، شامل چهار قاب صندلی چوبی، چرخ‌های منحصر به فرد سایبرتراک که از چوب ساخته شده است، در مرحله بعدی قرار می‌گیرند. این بخش‌ها به مقدار مشخصی حکاکی و همچنین جزئیات زیادی نیاز دارند. فرمان منحصربه‌فرد و همچنین سیم‌کشی با نورپردازی LED در مرحله بعدی قرار دارد.
 
بدنه‌ها و پله‌های این خودرو قدم‌های بعدی هستند که در ویدیو به چشم می‌خورند. پس از به حرکت درآمدن چرخ‌ها و رسیدن به شیشه جلو و سقف پانوراما، ساخت DIY تقریباً کامل شده است. در نهایت این ویدیو با رانندگی پدر در کنار پسرش در سایبرتراک چوبی به پایان می‌رسد.
 
وقتی ND Woodworking Art ساخت این غول چوبی را تمام کرد، قصد دارد آن را به ماسک هدیه دهد. او خطاب به ایلان ماسک نوشت:«امیدوارم افتخار هدیه دادن این سایبرتراک چوبی را به شما و تسلا داشته باشم و برای شما و تسلا آرزوی موفقیت روزافزون در جهت حفظ موقعیت خود در عرصه بین المللی کنم.»
 
در کل، هم ساخت خود کامیون چوبی و هم اینکه فقط ۱۰۰ روز طول کشید تا به اتمام برسد، یک شاهکار چشمگیر و یک حرکت سخاوتمندانه از طرف یک هوادار ایلان ماسک است.
 

در مورد سایبرتراک واقعی، اگر بتوانیم به آخرین پیام ماسک اعتماد کنیم، آخرین تاریخ تحویل پایان این ماه خواهد بود. اما حداقل او می‌تواند بگوید که علیرغم وعده‌های تاریخ‌های مختلف برای بیش از چهار سال، سایبرتراک چوبی که دیدیم و مالک آن خود ایلان ماسک است، حداقل یک سایبرتراک است که بالاخره به دست صاحبش رسیده است.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار