شوک بامدادی به ورزش ایران و هادی چوپان
کد خبر: ۲۹۶۰۷۱
تاریخ انتشار: 2023 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
 یک سال بعد از قهرمانی تاریخی هادی چوپان در مسترالمپیا برای نخستین بار، او امسال در قامت مدعی اول قهرمانی گام به استیج مسترالمپیا گذاشت. 
 یک سال بعد از قهرمانی تاریخی هادی چوپان در مسترالمپیا برای نخستین بار، او امسال در قامت مدعی اول قهرمانی گام به استیج مسترالمپیا گذاشت. 
 
گرگ پارسی که به اعتقاد کارشناسان حتی آمادگی بدنی بالاتری نسبت به سال گذشته داشت، بعد از رقابت نزدیک‌ در مرحله مقدماتی با سامسون داودا و درک لانسفورد، بامداد امروز هم در‌ مرحله فینال یک رقابت تماشایی را سپری کرد. 
 
هادی چوپان که از کنفرانس مطبوعاتی مسترالمپیای ۲۰۲۳ خود را صاحب دومین ساندو(جایزه برنده مسترالمپیا) می دانست، با روحیه ای فوق العاده فینال را پشت سر گذاشت و بار دیگر نشان داد او‌‌ در حال حاضر پادشاه‌ پرورش‌اندام در دنیاست، اما طرفداران او یک بامداد تلخ را پشت سر گذاشتند. 
 
چوپان در حالی که خیلی از علاقه مندانش‌ در ایران پلک روی هم نگذاشتند و ساعات زیادی را از شنبه شب تا یکشنبه صبح بیدار‌ بودند، با وجود شایستگی تمام نتوانست برای دومین بار متوالی قهرمان دسته او‌پن مسترالمپیا لقب بگیرد و یک گام خودش را به بزرگانی همچون آرنولد و رونی کلمن نزدیک تر کند. او بعد از درک لانسفورد به عنوان نایب قهرمانی‌ رسید، در‌ حالی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان شایستگی‌ کاملی‌ برای قهرمانی‌ داشت. 
 
شوک بامدادی به ورزش ایران و هادی چوپان
 
البته چوپان که با آمادگی بدنی خیره کننده خود جزو فوق ستاره های دنیای حرفه ای‌‌ پرورش اندام به نظر می آید، با رتبه دومی‌ هم‌ جزو پادشاهان پرورش اندام جهان خواهد بود. 
 
درک لانسفورد هم‌تیمی هادی چوپان که در کنار او‌و زیر نظر هنی رامبد تمرین‌ می کرد، برای اولین بار قهرمان مسترالمپیا لقب‌ گرفت تا بازهم ساندو به یک آمریکایی برسد. سامسون داودا نیجریه ای سوم‌ شد و برند‌ون‌ کوری قهرمان‌ سابق المپیا هم به عنوان چهارمی‌ رسید.  
 

هادی چوپان، این بدنساز شیرازی که حالا یکی از محبوبترین ورزشکاران ایران به حساب می آید، نتوانست همچون سال گذشته جایزه ۴۰۰ هزار دلاری قهرمانی در دسته او‌پن را از آن خود کند، اما‌ این بار ۲۵۰ هزار دلار با نایب قهرمانی‌ به جیب‌ زد.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار