هدیه ویژه ابراهیم رئیسی به ۱۱۰ عروس و داماد
کد خبر: ۲۹۵۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
 رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با شرکت در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج استان کردستان هدیه ابراهیم رئیسی را به آنان اهدا کرد.
 رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با شرکت در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج استان کردستان هدیه ابراهیم رئیسی را به آنان اهدا کرد.
 
حجت الاسلام صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در حاشیه سفر رییس جمهور به استان کردستان، در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج شرکت کرد و با ابلاغ سلام و تبریک از سوی رییس جمهور، برای آنها آرزوی خوشبختی کرد.
 
در این جشن که برای ۱۱۰ زوج از شهروندان استان کردستان برپا شد، به دلیل سفر رئیس جمهور به سنندج به هر کدام از عروس و دامادها، جهزیه کامل تقدیم شد.
 
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این مراسم که با حضور زوج ها و خانواده هایشان صورت گرفت، اظهار کرد: من به عنوان یک طلبه شیعه در میان شما براداران و خواهران اهل تسنن احساس غربت نمی‌کنم، و همانند خانواده های شما جوانان امروز بسیار خوشحالم که راهی خانه های بخت می‌شوید و از برکت حضور آقای رئیسی در کردستان، شرایط زندگی برای شما زوج های عزیز مهیا شده است.
 
در این جشن ازدواج که انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز حضور داشت، حواله های دریافت جهزیه کامل به همراه یک جلد کلان الله مجید به ۱۱۰ عروس و داماد اهدا شد.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
ببخشید از محل کدام بودجه این هدیه پرداخت شده است؟ بذل و بخشش باید همگانی باشد نه به یک عده خاص.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار