قیمت نجومیِ اینترنت جدیدی که با سرعت نور دانلود می‌کند!
کد خبر: ۲۹۵۸۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
 آمریکا اینترنت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای راه‌اندازی کرد.

 آمریکا اینترنت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای راه‌اندازی کرد.

شرکت خدمات اینترنت Ziply در ایالات‌متحده، سرویسی بسیار سریع و البته گران‌قیمت با سرعت چشمگیر ۵۰ گیگابیت‌برثانیه را به مشتریانش ارائه می‌دهد. درواقع حدود یک میلیون نفر در مناطق تحت پوشش شرکت مذکور ازجمله اورگان، واشنگتن، آیداه و مونتانا واجد شرایط دریافت اینترنت پرسرعت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه هستند.

 

قیمت نجومیِ اینترنت جدیدی که با سرعت نور دانلود می‌کند!

 

مشتریان Ziply علاوه‌بر پرداخت هزینه‌ی ماهانه‌ی ۹۰۰ دلاری(۴۵ میلیون تومان) برای خرید اینترنت با سرعت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه، باید روتر مخصوصی را هم تهیه کنند. این ISP محصولی به‌نام MikroTik Cloud Core CCR2216-1G-12XS-2XQ را برای اتصال به سرویس جدیدش توصیه کرده است؛ قیمت مودم مذکور ۲,۴۰۹ دلار است. این روتر ۱۶ گیگابایت رم داخلی دارد و البته باید ۶۰۰ دلار هم برای نصب آن پرداخت کنید.

زومیت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Azerbaijan
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
2
ورود تکنولوژی ابتدا مقداری گران سپس با اجرای تمهیداتی قیمت مناسب پیدا میکند بهای اینترنت جدیدالورود هم حدود یک سوم حقوق دریافتی پایه است و آنچنان در قبال مزایای آن گران نیست فکری باید بحال مسئولین کشور کرد که با بالا بردن هزینه ها و نرخ ارز بمنظور اداره کشور قیمتها را نجومی قلمداد و از طرفی اصولا ظرفیت ایجاد همچنین خدماتی قابل تنظیم با طرز فکر و علاقه به محدودیت دلخواه آقایان متناسب نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار