نظم ژاپنی چگونه یک سازه ایتالیایی را دگرگون کرده است
کد خبر: ۲۹۵۶۹۷
تاریخ انتشار: 2023 November 04    -    ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
آلدو روسی معمار برجستهٔ اهل ایتالیا و دانش‌آموخته دانشگاه پلی‌تکنیک میلان بود. روسی در سال ۱۹۹۰ برنده جایزه معماری پریتزکر شد و در سال ۱۹۶۶ در کتابی با عنوان معماری شهر، به ارائه نظریاتی در نقد مدرنیسم در معماری و شهر پرداخت. این کتاب سعی کرده بود با تصویرسازی‌های ذهنی جذاب و یادآوری‌هایش نسبت به غنای محیط هنری گذشته بگوید چطور می شود...

نظم ژاپنی چگونه یک سازه ایتالیایی را دگرگون کرده است (موبنا)

نظم ژاپنی چگونه یک سازه ایتالیایی را دگرگون کرده است (موبنا)«تابناک با تو» -  آنچه که این هتل را از منظر معماری ارزشمند و قابل توجه می سازد، همین حضور نام آلدو روسی است.

آلدو روسی (۱۹۳۱-۱۹۹۷) یک معمار برجستهٔ اهل ایتالیا بود. وی دانش‌آموخته دانشگاه پلی‌تکنیک میلان بود. روسی در سال ۱۹۹۰ برنده جایزه معماری پریتزکر شد. او در سال ۱۹۶۶ در کتابی با عنوان معماری شهر، به ارائه نظریاتی در نقد مدرنیسم در معماری و شهر پرداخت این کتاب سعی کرده بود با تصویرسازی‌های ذهنی جذاب و یادآوری‌هایش نسبت به غنای محیط هنری گذشته بگوید چطور می شود که ما یک شهر را به خاطر می‌سپاریم. او بر معماران بزرگی چون پیتر آیزنمن اثرگذار شد. او را می‌توان در دسته معماران نو خردگرای ایتالیایی نیمه دوم قرن بیستم دانست.

نظم ژاپنی چگونه یک سازه ایتالیایی را دگرگون کرده است (موبنا)

برچسب ها: هتل ، داخلی ، زیبا ، هتل ژاپن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار