درخواست مادر قاتل‌ برای قصاص فرزند پزشکش
کد خبر: ۲۹۵۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 30    -    ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
اواخر آذرماه سال گذشته زن جوانی ناپدید شدن ناگهانی همسر خود را که یک پزشک سرشناس بود، به ماموران پلیس آگاهی تهران اطلاع داد.
اواخر آذرماه سال گذشته زن جوانی ناپدید شدن ناگهانی همسر خود را که یک پزشک سرشناس بود، به ماموران پلیس آگاهی تهران اطلاع داد. در حالی‌که تحقیقات برای یافتن ردی از آقای دکتر ادامه داشت،‌ ماموران متوجه شدند که او از مدتی قبل با برادر بزرگتر خود که او نیز یک پزشک سرشناس است، اختلافاتی داشته و همین سرنخ تحقیقات پیرامون این پرونده شد.
 

همچنین در تحقیقات مشخص شد که برادر بزرگتر به‌نام صابر اخیرا ساختمان سه طبقه‌ای در خیابان فرشته را به‌عنوان مطب اجاره کرده بود که بررسی‌ها نشان می‌داد این مطب هنوز فعال نیست. ماموران در اولین گام از تحقیقات، منشی مطب را تحت بازجویی قرار دادند و او سرانجام اقرار کرد که به دستور صابر، برادر او را به کمک یکدیگر به قتل رسانده‌اند. سپس جسد را تکه‌تکه و کباب کردند و آن را خوراک حیوانات کرده‌اند.

هفت صبح

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
2
یعنی توی این دوره زمونه داریم اتفاقاتی رو می شنویم و می بینیم که واقعا تاسف برانگیزه، وقتی پول درآوردن رو از هر طریقی که حرص توش باشه بدست بیاری متأسفانه دیگه رحم به نزدیکان خود هم نخواهی کرد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار