سلاح مرگبار روسیه مقابل اوکراین، همه را شوکه کرد
کد خبر: ۲۹۵۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 30    -    ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
 نیروهای هوافضای روسیه نسخه مدرن شده Mi-26، بزرگترین و قدرتمندترین بالگرد سنگین جهان را دریافت کردند.

 نیروهای هوافضای روسیه نسخه مدرن شده Mi-26، بزرگترین و قدرتمندترین بالگرد سنگین جهان را دریافت کردند.

نوع «T2V» دارای موتور جدید، لوازم الکترونیکی، اویونیک، مجموعه ارتباطات پیشرفته، تجهیزات ناوبری، ارگونومی بهتر، زیرساخت خلبانی بهبود یافته و جدیدترین تجهیزات ارتباطات ماهواره‌ای است.

هند نیز از سه فروند Mi-۲۶ در اختیار دارد که در می ۱۹۸۶ از اتحاد جماهیر شوروی خریداری کرده‌است. این هلیکوپتر تاکنون ۱۴ رکورد بین المللی از جمله رکوردهای بلند کردن بالگرد را به ثبت رسانده است؛ ۲۵ تن به ارتفاع ۴۱۰۰ متر، ۲۰ تن به ارتفاع ۴۶۰۰ متر، ۱۵ تن به ارتفاع ۵۶۰۰ متر و ۱۰ تن به ارتفاع ۶۴۰۰ متر.

بر اساس گزارشی در Rossiyskaya Gazeta، ارتش روسیه تنها یک Mi-۲۶T۲V دریافت کرده است. به نقل از ایگور رومانوف، رئیس هوانوردی ارتش، ناوگان هواپیماهای ارتش به دلیل ورود هواپیماهای جدید و مدرن، سالانه به روز می‌شود. با اشاره به جنگ در اوکراین، یک Mi-۲۶ می تواند ۸۲ چترباز را با مجموعه کامل سلاح بلند کند.

سلاح مرگبار روسیه مقابل اوکراین، همه را شوکه کرد

این گزارش همچنین به انواع هلیکوپترهایی مانند Ka-52M Alligator، Mi-28NM Night Hunter، Mi-8AMTSh-V Terminator و Mi-8MTV-5M اشاره کرد که «به واحدهای رزمی ارسال می‌شوند».

نوع T2 پیشرفتی نسبت به Mi-26T داشته‌است. کابین آن یک کابین شیشه‌ای با پنج LCD رنگی چند منظوره، پانل‌های کنترل، ابزارهای الکترومکانیکی اضافی و مجموعه ارتباطات دیجیتال مدرن‌تر است.

یک دستگاه تلویزیون داخلی برای نظارت بصری محموله بر روی قلاب خارجی در طول روز استفاده می شود. این به هلیکوپتر اجازه می دهد تا پروازهای ابزاری را با رعایت مقررات بین المللی در سراسر جهان انجام دهد و تعداد خدمه را از پنج به سه کاهش می دهد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
0
1
کجاش مرگبار بود؟!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار