گلایه‌های عجیب زنی با ۸۰۰ خالکوبی!
کد خبر: ۲۹۵۳۴۳
تاریخ انتشار: 2023 October 29    -    ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
 ملیسا اسلون به‌دلیل ۸۰۰ خالکوبی روی بدنش دچار مشکلاتی در اجتماع خود شده است. مردم او را به هیچ محفلی، حتی مهمانی‌های هالووین راه نمی‌دهند.
 ملیسا اسلون به‌دلیل ۸۰۰ خالکوبی روی بدنش دچار مشکلاتی در اجتماع خود شده است. مردم او را به هیچ محفلی، حتی مهمانی‌های هالووین راه نمی‌دهند.
 
 ملیسا اسلون، اهل ولز، که پیش از این خبر اعتیاد او به خالکوبی همه جا پیچیده بود، اکنون از اینکه در اجتماع او را نمی‌پذیرند بسیار ناراحت است.
 
اسلون، زنی ۴۵ ساله و مادر چند کودک است. او ۸۰۰ طرح خالکوبی روی بدنش دارد و درواقع سه بار صورت خود را با جوهر پوشانده است. او می‌گوید، «فصل ترسناک هالووین برای من و کودکانم، هیجان‌انگیز است اما هرگز مرا به‌خاطر خالکوبی‌هایم به مهمانی‌های هالووین دعوت نمی‌کنند. درواقع من اصلا به پوشیدن لباس ترسناک احتیاجی ندارم. ظاهرم به‌اندازه کافی ترسناک شده است. اما مردم متوجه نیستند که درونم برعکس ظاهرم است و با دیگران رفتار بدی ندارم.»
 
ملیسا اسلون ادامه می‌دهد، «مردم از دیدن من وحشت‌زده و البته منزجر می‌شوند و نمی‌خواهند من در جمع آنها باشم. اما این وضعیت من و کودکانم را ناراحت کرده است.»
 
گلایه‌های عجیب زنی با ۸۰۰ خالکوبی!
 
مهمانی‌های هالووین تنها مهمانی‌هایی نیستند که ملیسا را برای تعامل با دیگران به چالش می‌کشند، بلکه این زن نمی‌تواند در مهمانی‌های دیگری، مانند کریسمس، که عموم مردم در آن شرکت می‌کنند، حضور داشته باشد. او حتی از بیشتر جنبه‌های زندگی هر فرد، از جمله رفتن به محل کار، مدرسه، دانشگاه یا حتی کافه، محروم شده و به او اجازه حضور در این اماکن داده نمی‌شود.
 

ملیسا به‌خاطر کودکانش ناراحت است و او می‌گوید، وقتی کودکانش در مدرسه هستند و جشن یا مسابقه‌ای دارند، او نمی‌تواند وارد مدرسه شده و کودکان خود را از نزدیک ببیند. بلکه مجبور است از پشت پنجره به تماشای آنها بنشیند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار