رنگ لباس مجری زن حاشیه‌ساز شد
کد خبر: ۲۹۴۹۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
رنگ لباس مجری یک برنامه تلویزیونی در هند هنگام گفتگو با کارشناس اسرائیلی باعث بحث و جدل بین این دو نفر شده است.

«تابناک با تو» - مجری یک برنامه تلویزیونی هند در پاسخ به کارشناس صهیونیست که او را به دلیل رنگ لباسش به جانبداری از غزه متهم کرده بود به طور تلویحی گوشزد کرد که عمر این لباس از رژیم صهیونیستی بیشتر است.

کارشناس اسرائیلی که در این برنامه شرکت کرده بود به مجری هندی می‌گوید: من الان می‌توانم رنگ لباس شما را ببینم و به همین دلیل عمدا از رنگ آبی و سفید در لباسم استفاده کرده ام لذا با همه احترام به رنگ‌های سبز و قرمز و سیاهی که امشب شما پوشیده اید، رنگ‌های آبی و سفید همیشه برتر خواهند ماند.

مجری در پاسخ می‌گوید: بگذارید رنگ‌ها را بر اساس دین تقسیم بندی نکنیم. این امر گاهی در کشور من نیز اتفاق می‌افتد. از این گذشته می‌خواهم به شما آقای فردریک بگویم لباسی که من الان پوشیده ام، "ساری" نام دارد و لباس سنتی هند است. این لباس متعلق به مادربزرگم است و اگر الان زنده بود، ۱۰۵ ساله بود. او چیزی از جنگ بین اسرائیل و حماس نمی‌دانست و این ساری به هیچ وجه نشانه حمایت از هیچ گروه و جریانی نیست.

وی افزود: اتفاقی که در غزه افتاده و الان در جریان است و بمباران یک بیمارستان در غزه که باعث کشته شدن ۵۰۰ نفر شد، به زبان خیلی ساده یک جنایت است. چیزی که الان من پوشیده ام فقط ساری مادربزرگم هست و هیچ معنای دیگری ندارد.

کارشناس اسرائیلی در جواب گفت: بسیار زیبا، ولی آن را در مناسبت دیگری بپوشید.

مجری هندی در پاسخ به این سخن کارشناس تصریح کرد: من اجازه نمی‌دهم شما برای لباس من تعیین تکلیف کنید. من چیزی را که باید بگویم می‌گویم و حقیقت را آن طور که خودم تشخیص می‌دهم به زبان می‌آورم.

این گفتگو مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اغلب کاربران با تمجید از شجاعت این مجری گفته اند: عمر لباس مادربزرگ این خانم از عمر رژیم صهیونیستی بیشتر است؛ و اغلب تأکید کرده اند که صهیونیست‌ها حتی از رنگ پرچم فلسطین هم می‌ترسند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
2
48
این خانم یک سیاستمدار زبده است
محمدرضا
|
Malaysia
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
6
22
دمش گرم مردیکه فاشیست رو نشوند سر جاش
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
1
12
نمونه خوبی از یک مجری باشرزبون و باهوش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار