کفش‌های تابه‌تا در لیگ برتر ایران!
کد خبر: ۲۹۴۷۸۶
تاریخ انتشار: 2023 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
هافبک توانمند مسی‌ها در جریان بازی با ذوب آهن با کفش های تابه تا به زمین رفت و عملکرد خوبی داشت.

 محمد خدابنده‌لو به عنوان یکی از جوانان آینده‌دار در فوتبال ایران این روزها در ترکیب مس رفسنجان خوش می‎درخشد؛ بازیکنی که یکی از خریدهای خوب نارنجی پوشان محسوب می‌شود، مقابل ذوب آهن با نظر ساکت الهامی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و ضمن عملکرد خوب در اوایل نیمه اول یک شوت دیدنی نیز به سمت دروازه زد که با عکس العمل خوب فرعباسی راهی اوت شد.

کفش‌های تابه‌تا در لیگ برتر ایران!

 

اتفاق ویژه ای که درباره خدابنده‌لو در بازی اخیر مسی ها وجود داشت، به استوک‌های او برمی‎گشت. این بازیکن 24 ساله کفش هایی را به پا کرد که یکی به رنگ سفید بود و یک رنگ سیاه داشت. کفش های تابه تای خدابنده لو باعث شد تا او داخل چمن فولادشهر بیشتر به چشم بیاید.

هافبک مس البته در اواخر نیمه اول بازی روز گذشته یک اتفاق دیگر را نیز پشت سر گذاشت؛ او در اثر برخورد با بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر ضربه خورد و همین مساله دقایقی باعث مصدومیتش شد. خدابنده لو بعد از این ضربه نگرانی هم تیمی هایش را برانگیخت اما خوشبختانه این ضربه خطر جدی برای هافبک نارنجی پوشان به همراه نداشت و او به بازی در ترکیب مس ادامه داد.

بی شک حضور چنین ستاره ای در کمربند میانی مسی اتفاقی خوب برای این تیم و ساکت الهامی است؛ از خدابنده لو در آینده بیشتر هم خواهیم شنید.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار