دلایل عجیب‌ و غریب زوج‌های هندی برای طلاق
کد خبر: ۲۹۴۶۴۶
تاریخ انتشار: 2023 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
 وکیل و محتوانویس اهل مومبای (بمبئی سابق) در هند، از دلایل عجیب و غریبی که این روزها زوج‌های هندی برای طلاق ارائه می‌دهند، صحبت کرده است.

 وکیل و محتوانویس اهل مومبای (بمبئی سابق) در هند، از دلایل عجیب و غریبی که این روزها زوج‌های هندی برای طلاق ارائه می‌دهند، صحبت کرده است.

 

 هند تاکنون در مقایسه با کشورهای دیگر پایین‌ترین نرخ طلاق را داشته است اما این وضعیت در حال تغییر است و هر روز به تعداد زوج‌هایی که قصد جدایی دارند اضافه می‌شود. دلایل مختلفی معمولا زن و شوهرها را به فکر جدایی می‌اندازد که برخی مهم و برخی نه‌چندان جدی‌ و البته بعضی‌ها بسیار عجیب‌اند

به‌تازگی خانم «تانیا آپاکو کائول»، وکیل معروف خانواده فهرستی از دلایل عجیب و غریب برخی از زوج‌هایی که برای طلاق مطرح کرده‌اند در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. در این فهرست دلایل مضحکی برای جدایی وجود دارد. مثلا، زنی شکایت داشت که شوهرش او را بیش از حد دوست دارد و آنها حتی یکبار هم با هم دعوا نمی‌کنند. یا مردی، به‌دلیل اینکه همسرش در ماه عسل‌شان، لباس نسبتا تنگ پوشیده بود، تصمیم گرفته بود او را طلاق دهد.

این وکیل گفت، زنی دیگر می‌خواست از شوهرش به‌دلیل اینکه به او وقت کافی نداد تا خود را برای آزمونی که می‌خواست در آن شرکت کند آماده کند، جدا شود. یا مردی از همسرش فقط به این دلیل که او دوست ندارد پاهایش را لمس کند، پرونده طلاق تشکیل داد. یا مرد دیگر از اینکه همسرش بلد نبود غذا درست کند و او هر روز بدون خوردن صبحانه به سر کار می‌رفت، شاکی شده بود و قصد جدایی داشت.

دلایل عجیب و غریب در فهرست این وکیل خانواده زیاد است. او معتقد است اگر همسری رفتار آزاردهنده و توهین‌آمیز دارد، منطقی است که به این رابطه پایان داده شود اما دلایل این زوج‌ها برای طلاق معمولی‌اند و می‌توان با گفتگو آنها را حل کرد. اما اولین راه‌حل این زوج‌ها جدایی است.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار