پیشگویی عجیب فالگیر لبنانی درباره حمله به بیمارستان غزه
کد خبر: ۲۹۴۵۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
لیلا عبداللطیف به خاطر پیش‌بینی‌هایش مشهور است که برخی از آنها واقعاً به حقیقت پیوستند و باعث شد اعتماد پیروانش در سراسر جهان عرب را به او جلب بشود

پیشگویی عجیب فالگیر لبنانی درباره جنگ غزه

پیشگویی عجیب فالگیر لبنانی درباره حمله به بیمارستاناختصاصی «تابناک با تو»؛ کاربران فضای مجازی در کشورهای عربی، کلیپی را منتشر کردند که در آن پیشب‌ینی لیلا عبداللطیف، فالگیر لبنانی، درباره وقایع کشتار بیمارستان باپتیست در غزه را مستند می‌کند.

لیلا عبداللطیف حوادث کشتار بیمارستان باپتیست را پیش‌بینی کرده‌بود. لیلا عبداللطیف در ویدئویی از خود در یک مصاحبه تلویزیونی پیش‌بینی کرده بود که «جهان شاهد صحنه‌ای ناگوار و بسیار خطرناک به دلیل بمباران‌ یک بیمارستان خواهد بود و این بیمارستان در معرض موشک‌های هوایی قرار خواهد گرفت».

او گفته بود: «این رویداد در کشوری رخ می‌دهد که از وحشت جنگ رنج می‌برد و این اتفاق در رأس اخبار همه رسانه‌های بین‌المللی قرار خواهد گرفت.»

پیشگویی عجیب فالگیر لبنانی درباره جنگ غزه

لیلا عبداللطیف به خاطر پیش‌بینی‌هایش مشهور است که برخی از آنها واقعاً به حقیقت پیوستند و باعث شد اعتماد پیروانش در سراسر جهان عرب به او بیشتر از قبل بشود. مرگ ملکه الیزابت در سپتامبر ۲۰۲۲، پیروزی مکرون، رئیس جمهور فرانسه در آوریل ۲۰۲۲، و در نهایت پیش‌بینی او از جنایات اسرائیل از جمله آنهاست. 

پیش‌گویی او درباره بمباران بیمارستان، چندماه پیش در فضای مجازی منتشر شد و حالا او با این پیش‌گویی درست، به ترند جدید دنیای عرب تبدیل شده‌است. 

لیلا عبداللطیف متولد ۱۷ ژانویه ۱۹۵۸ (۶۵ ساله) تاجر و پیش گوی لبنانی‌_مصری است که به نام «بانوی پیش‌گویی‌ها» شناخته می‌شود.

او در بیروت به دنیا آمد، پدرش شیخ‌محمد مفتی مصر در مسجد الازهر بود و ادعا می‌کرد توانایی شفای مردم را از طریق قرآن‌کریم دارد. مادر لیلا، لبنانی و مادربزرگش سوری است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
11
26
این کار همیشگی اسراییل بوده
و اصلا هم پیشگویی عجیبی نیست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
1
30
پیشگویی بدون ذکر دقیق زمان و مکان ارزشی نداره معلومه که ملکه بالاخره یه روزی میمرد و همینطور بارها پیش اومده که جنگ بشه و بیمارستان صدمه ببینه
Matin
|
United States of America
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
پیش بینی مهمی نکرده با سن ملکه انگلیس داشته و موشک به بیمارستان خوب معلومه تو هر جای دردنیا متاسفانه جنگی هست که امکان موشک به بیمارستانم اماکنش زیاده بخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار