برد پرسپولیس با درخشش فوق تصور شهاب زاهدی
کد خبر: ۲۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار: 2023 October 19    -    ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
 در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

 در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

 

شهاب زاهدی در دقایق ۱۳، ۷۲ و ۷۹ گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند و حامد پاکدل نیز در قیقه ۴۶ تک گل پیکان را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

برد پرسپولیس با درخشش فوق تصور شهاب زاهدی

 

شاگردان گل‌محمدی با پیروزی در این بازی 15 امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول لیگ برتر تکیه زدند.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، دانیال جهانبخش، ایمان اکبری، منصور باقری، امیرحسین صدقی (44 - حامد پاکدل)، امیر طاهر (45 - محمد اصلانی)، علی‌اکبر رنجبر، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست (66 - رضا غندی‌پور)، سامان نریمان جهان و مهرداد بایرامی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (80 - سینا اسدبیگلی)، دانیال اسماعیل‌فر (2+90 - علیرضا بابایی)، شهاب زاهدی (89 - نبیل باهویی)، سعید صادقی ( 80- وحدت هنانوف)، گئورگی گولسیانی، میلاد سورگی و محمد عمری (2+90 - مهدی ترابی).

داور: احمد محمدی

نیمه اول

دقیقه 12: ضربه دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی رفیعی را محمد ناصری با عکس‌العملی زیبا از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه 13: کرنر دوباره سروش رفیعی این‌بار به ثمر نشست و شهاب زاهدی با یک پرش بلند و ضربه سر دقیق گل اول پرسپولیس را وارد دروازه پیکان کرد.

دقیقه 15: شوت محمد عمری از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 17: کرنر خطرناک بازیکنان پیکان با خروج اشتباه بیرانوند همراه شد اما امیرحسین صدقی با یک ضربه عجیب و با سینه خود توپ را به تیر دروازه پرسپولیس کوبید.

دقیقه 22: فرار سامان نریمان جهان پشت مدافعان پرسپولیس می‌‌رفت پیکانی‌ها را صاحب یک موقعیت جدی کند که ضربه او پس از برخورد به مدافعان سرخپوش راهی اوت شد.

دقیقه 23: فرشاد فرجی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 36: مهرداد بایرامی در موقعیت تک به تک با بیرانوند با یک ضربه چیپ قصد داشت  دوازه پرسپولیس را باز کند که فرشاد فرجی با یک تکلی خوب توپ را در آستانه ورود به دروازه بیرون کشید.

دقیقه 39: شوت محکم سعید صادقی از داخل محوطه جریمه یک‌بار دیگر تیر دروازه پیکان را لرزاند.

نیمه دوم

دقیقه 46: حامد پاکدل بازیکن تعویضی پیکان چند دقیقه بعد از حضور در زمین پشت مدافعان پرسپولیس به توپ رسید و با یک ضربه دقیق گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 62: شهاب زاهدی در شلوغی محوطه جریمه به توپ رسید، اما ضربه او در مرحله اول توسط دروازه‌بان پیکان برگشت داده شد و در مرحله دوم نیز به تور کناری دروازه برخورد کرد.

دقیقه 68: یک موقعیت دیگر برای پرسپولیس از دست رفت و این‌بار شوت سورگی را مدافعان پیکان برگشت دادند.

دقیقه 72: شهاب زاهدی روی پاس در عمق بازیکنان پرسپولیس، با یک کنترل زیبای سینه توپ را مقابل پای خود انداخت و با یک بغل پای دقیق گل دوم خود و پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 77: بی‌احتیاطی سامان نریمان جهان منجر به خطای پنالتی روی دانیال اسماعیلی‌فر شد.

دقیقه 79: ضربه پنالتی را شهاب زاهدی با یک ضربه دقیق وارد دروازه پیکان کرد تا اولین هت‌تریک خود در پرسپولیس را به ثبت برساند.

دقیقه 86: اشتباه فرشاد فرجی در خط دفاعی باعث شد تا پاکدل در موقعیت بسیار عالی گلزنی قرار بگیرد، اما بیرانوند با یک واکنش بسیار عالی مانع از گلزنی مهاجم پیکان شد.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار