بالن‌های قرمز در تهران حادثه آفرید؛ 6 کودک سوختند
کد خبر: ۲۹۴۴۹۰
تاریخ انتشار: 2023 October 19    -    ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
در حالی این روزها بیلبوردهاى جنجالى «شهردارى تهران» خبرساز است، ابتکار جدید شهرداری با عنوان «بالن‌های قرمز در تهران» حادثه‌ساز شده است.
در حالی این روزها بیلبوردهاى جنجالى «شهردارى تهران» خبرساز است، ابتکار جدید شهرداری با عنوان «بالن‌های قرمز در تهران» حادثه‌ساز شده است.
 
طبق اعلام شهرداری تهران، هر کدام ازاین بالن‌ها که در سطح شهر و در تمام مناطق گسترش پیدا کرده، نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت شهر، توسط شهرداری تهران است.
 
در واقع شهروندان مناطق مختلف هر جا که این بالن ها را دیدند متوجه می شوند که یک خدمت و امکان جدیدی به شهر تهران و به منطقه آنها اضافه می‌شود.
 
بالن‌های قرمز در تهران حادثه آفرید؛ 6 کودک سوختند
 
اما ترکیدن یکى از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانى» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگى شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گازهاى اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه‌ بوده است.
 
خبرگزاری ایسنا در این رابطه نوشته بود:
 
 براثرترکیدگی یک بالن 6 کودک در زمین بازی کودکان دچار سوختگی شدند . اورژانس سوختگی 6 کودک را تایید کرده اما در خصوص این که این بالن متعلق به چه بخشی است اظهار نظری نکرده است . درحال حاضر یکی از ارگان هایی که برای معرفی پروژه های عمرانی خود از بالن استفاده کرده ، شهرداری تهران است .
 
اما با توجه به این که این زمین در نزدیکی  پروژه های شهرداری تهران است این احتمال که بالن حادثه ساز متعلق به شهرداری تهران باشد وجود دارد.
 
محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران در خصوص این حادثه گفته است: یک مورد حادثه آسیب‌دیدگی ناشی از بادکنک به مرکز ارتباطات اورژانس استان تهران اطلاع داده شد که درپی آن و با توجه به نوع گزارش اعلامی سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج اعزام شدند.
 
وی با اشاره به حضور کارشناسان اورژانس استان تهران در محل گفت:‌در محل حادثه مشاهده شد که در مجموع شش پسربچه ۱۰ تا ۱۳ ساله به دلیل سوختگی با بادکنک هلیومی دچار سوختگی از ۱۰ تا ۲۰ درصد شده‌اند.
 
به گفته رئیس اورژانس تهران، شش کودک آسیب دیده در این حادثه، پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، برای ادامه روند معالجه و تکمیل درمان به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شدند.
 

براساس خبرمنتشر شده در کانال های خبری حادثه انفجار و حریق بالن تبلیغاتی در بزرگراه شهید لشگری بعد از ایران خودرو چیتگر شمالی خیابان 47 زمین چمن فوتبال ناحیه3 ثبت شده است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار