۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند
کد خبر: ۲۹۴۴۸۷
تاریخ انتشار: 2023 October 20    -    ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
بسیاری از سلبریتی‌ها برای بالا بردن اعتماد به نفس و افزایش جذابیت ظاهری، حاضرند دست به هر کاری بزنند، از ورزش هر روزه در باشگاه و پیروی از رژیم‌های غذایی سخت گرفته تا انجام انواع و اقسام عمل‌های زیبایی؛ و البته آن‌ها در تلاش برای داشتن یک ظاهر بی عیب و نقص اغلب دچار تغییرات بسیار عجیبی می‌شوند که از نظر بسیاری از مردم غیر طبیعی هستند.

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)«تابناک با تو» - بسیاری از سلبریتی‌ها برای بالا بردن اعتماد به نفس و افزایش جذابیت ظاهری، حاضرند دست به هر کاری بزنند، از ورزش هر روزه در باشگاه و پیروی از رژیم‌های غذایی سخت گرفته تا انجام انواع و اقسام عمل‌های زیبایی؛ و البته آن‌ها در تلاش برای داشتن یک ظاهر بی عیب و نقص اغلب دچار تغییرات بسیار عجیبی می‌شوند که از نظر بسیاری از مردم غیر طبیعی هستند.

مری کیت اولسن

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

مری کیت و اشلی اولسن یکی از مشهورترین دوقلو‌های سلبریتی هستند که از کودکی وارد بازیگری شدند و خواهر کوچک ترشان الیزابت اولسن هم از بازیگران مشهور هالیوود است. شباهت دوقلو‌های اولسن به قدری زیاد بود که زمانی تنها طرفداران پر و پاقرص شان می‌توانستند آن‌ها را از هم تشخیص دهند. در دهه‌ی ۲۰۰۰، چهره‌ی بامزه‌ی آن‌ها و چشمان درشت شان قلب‌های زیادی را ربوده بود. حالا، اما آن‌ها دیگر شباهتی به هم ندارند، چرا که صورت مری کیت دیگر گرد نیست.

مری کیت خود تا به حال پاسخی به شایعات درباره‌ی عمل‌های زیبایی اش نداشته، اما شاید دلیل ظاهر متفاوت حالای او، فعالیتش در حوزه مُد باشد.

دمی مور

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

برخلاف بسیاری از ستاره‌های هالیوود، دمی مور هرگز منکر انجام عمل‌هایی زیبایی نشده. او نزدیک به ۳۲۰ هزار دلار صرف عمل‌های زیبایی خود کرده است. به علاوه، او یک عمل زیبایی نامتعارف هم داشته، لیپومدلینگ زانو که در آن بخشی از چربی زانو به شیوه‌ی لیپوساکشن تخلیه می‌شود تا پوست زانو کمتر چین بیافتد.

نیکی میناژ

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

طرفداران نیکی میناژ او را نه فقط به خاطر آثارش، بلکه به این خاطر هم دوست دارند که علاقه‌ای به وزن کم کردن ندارد و اندامش را دوست دارد. اما با نگاهی به تصاویر جدیدتر او می‌توان متوجه شد که او کمی وزن کم کرده و حالا پاهایش کمی باریک‌تر به نظر می‌رسند، به همین دلیل تصور می‌شود که او احتمالاً لیپوساکشن انجام داده است.

نیکی میناژ علاقه‌ای به صحبت درباره‌ی عمل‌های زیبایی اش ندارد. او در یکی از مصاحبه‌های خود ادعا کرده که هیچ عمل زیبایی‌ای روی صورتش انجام نداده و هر تغییری در چهره اش صرفاً تأثیر آرایش است.

آریانا گرانده

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

آریانا گرانده خواننده‌ای با شهرت جهانی است. او از یک دختر نوجوان خنده رو تبدیل به زنی زیبا با میلیون‌ها طرفدار شد. گرانده حالا شبیه «بامبی»، شخصیت اصلی یکی از انیمیشن‌های قدیمی دیزنی است، اما وقتی جوان‌تر بود چهره‌ی کاملاً متفاوتی داشت.

او خود درباره‌ی تغییرات ظاهری اش صحبت نکرده، اما مدعی شده که هیچ عمل زیبایی‌ای روی بینی و سینه هایش انجام نداده است.

دیتا ون تیز

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

دور کمر دیتا ون تیز حدود ۵۶ سانتیمتر است. او خود به صراحت اذعان کرده برای دستیابی به کمری باریک، با جراحی زیبایی چند تایی از دنده‌های خود را برداشته است.

امانوئل بئار

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

امانوئل بئار، بازیگر مشهور فرانسوی، یکی از جذاب‌ترین زنان زمان خودش بود و به لطف چهره‌ی بامزه اش، بسیاری از مخاطبان سینما با یک نگاه شیفته‌ی او شده بودند. با این حال، بئار خود معتقد نبود ظاهر بی عیب و نقصی دارد و دلش می‌خواست لب‌های بزرگ تری داشته باشد. متأسفانه پزشکان مرتکب اشتباه شدند و ماده‌ی اشتباهی را به لب هایش تزریق کردند که باعث تغییر فرم دهانش شد. او بعد از این حادثه به یکی از مخالفان عمل‌های زیبایی بدل شد.

درو بریمور

۷ زن مشهور که با تغییرات ظاهری خود خبرساز شدند (روزیاتو)

درو بریمور یکی از معدود سلبریتی‌هایی است که عمل کاهش حجم سینه انجام داده اند. او این کار را در سال ۱۹۹۰ انجام داد. بریمور در سال ۱۹۹۸ در مصاحبه‌ای گفت: «من واقعاً بدنم و شکل حالایش را دوست دارم. یک چیز ناخوشایندی در مورد سینه‌ی خانم‌ها هست، اینکه مرد‌ها خیلی نگاهش می‌کنند. سینه‌ی بزرگ آدم را معذب می‌کند. پشت درد هم می‌گیرید. هر لباسی هم که می‌پوشید، چاق دیده می‌شوید. آدم همیشه اذیت است.»

منبع: روزیاتو

برچسب ها: مشهور ، ظاهر ، تغییرات ، زن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار