سرنخ مهم پلیس در قتل داریوش مهرجویی و همسرش
کد خبر: ۲۹۴۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 17    -    ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
 تحقیقات پلیس در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی وارد سومین روز خود شده است که یافته‌های پلیس از رد خون سرنخ‌های بسیار مهمی به ماموران داده است.
 تحقیقات پلیس در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی وارد سومین روز خود شده است که یافته‌های پلیس از رد خون سرنخ‌های بسیار مهمی به ماموران داده است.
 
سرنخ مهم پلیس در قتل داریوش مهرجویی و همسرش
 
*به گزارش سینما اعتماد به نقل از سایت جنایی، روز حادثه کارشناسان پلیس از سگ‌های آموزش دیده برای پیدا کردن رد خون اطراف خانه داریوش مهرجویی کمک گرفتند و بعد از ساعت‌ها تحقیق سگ‌ها رد خونی را کشف کردند که به نظر می‌رسد متعلق به عاملان قتل‌ها باشد.
*این فرضیه از آنجایی تقویت می‌شود که وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی پیش از قتل با عاملان جنایت درگیر شده بود. جراحات باقی مانده روی بدن وحیده محمدی فر و آثار به دست آمده زیر ناخن‌های او نشان می‌دهد او درگیری سختی با عاملان قتل داشته است و احتمالا عاملان قتل دچار جراحت‌هایی هم شده‌اند به همین دلیل هم پلیس از سگ‌های ردیاب برای ردیابی خون در اطراف باغ مهرجویی کمک گرفت.
 
*شواهد نشان می‌‎دهد این قتل با طراحی دقیق اتفاق افتاده است و عاملان قتل نه برای سرقت، بلکه فقط برای انجام جنایت آمده بودند و داریوش مهرجویی و همسرش را از گردن مورد هدف قرار دادند و با چاقو زدند.
 
*تا کنون 10 نفر در قتل داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شده‌اند. این بازداشت‌ها بر اساس مدارکی است که تا کنون به دست آمده است. تیم پلیسی که روی این پرونده کار می‌کند ضعیف‌ترین فرضیه‌ها و ظن‌ها را هم مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند. این تیم از سوی دادستانی کل و به دستور دادستان کل و رئیس قوه قضاییه تحقیقات ویژه را آغاز کرده‌اند.
 
*روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه ممکن است قتل، انگیزه خانوادگی داشته باشد به گوش رسید که وکیل خانواده مهرجویی در صحبت‌های غیررسمی آن را تکذیب کرد و گفت چنین چیزی از ابتدا هم مطرح نبوده است.
 
*ضمن اینکه تحقیقات خبرنگار جنایی نشان می‌دهد درگیری و مشکلی که تبدیل به کینه‌ای چنین عمیق شود، در خانواده مهرجویی وجود نداشته است.
 
*همچنین اخبار رسیده  حاکی از این است که هر 10 نفر که در بازداشت هستند تحت تحقیقات همه جانبه قرار دارند و بررسی‌های گسترده‌ای در این زمینه در حال انجام است. کارآگاهان بسیار امیدوارند طی چند روز آینده بتوانند از طریق سرنخ‌های به دست آمده به نتایجی برسند و عاملان قتل را بازداشت کنند.
 

*این در حالیست که نقطه زنی و شناسایی 4 هزار خط موبایل که در منطقه فعال بوده است نیز همچنان از سوی پلیس در حال پیگیری است.

دنیای تصویر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
2
19
هیچ چیز جدیدی توی خبرتون نبود فقط همون قبلی ها رو بیشتر توضیح دادید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار