اسرائیل به دنبال بازداشت این نماینده زن ایران بود
کد خبر: ۲۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: 2023 October 17    -    ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس از تلاش نافرجام صهیونیست ها در ژنو برای بازداشت خودش خبر داد.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس از تلاش نافرجام صهیونیست ها در ژنو برای بازداشت خودش خبر داد.

 
اسرائیل به دنبال بازداشت این نماینده زن ایران بود
 

زهره الهیان ، با اشاره به تلاش صهیونیست ها در ژنو برای بازداشت نماینده مجلس، گفت: سفری که هیات اعزامی از سوی جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته به ژنو برای ارائه گزارش میثاق حقوق مدنی و سیاسی داشت، با حواشی همراه بود که از قبل طراحی شده بود.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: نماینده کانادا به حضور بنده در این اجلاس و اینکه چرا الهیان به دلیل تحریم های اتحادیه اروپا در این نشست حضور دارد، اعتراض کرد. درست است که به دلیل مواضع حقوق بشری و دفاع از حقوق ملت ایران تحریم شده ام ولی سوییس کشوری است که به اتحادیه اروپا نپیوسته است.

وی افزود: در این شرایط رسانه های صهیونیستی به پوشش این مورد پرداخته و نهادهای به ظاهر مدنی که خود را نماینده ملت ایران می دانستند، شروع به توئیت زدن کردند که الهیان را با دادستانی ژنو معرفی کنید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: البته این گروه ها که متشکل از منافقین، بهائیان، سلطنت طلبان و ضد انقلاب هستند، به هیچ وجه نمی توانند خود را نماینده مردم ایران معرفی کنند؛ چراکه جنایت های گروهک منافقین بر ملت ما آشکار است و ۱۲ هزار شهید حاصل فعالیت های این گروهک است که زن، کودک، پیر و جوان به دست آنها ترور شدند.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این گروهک ها در شرایطی خود را فعال حقوق بشر می دانند که در مقابل کشته شدن ۷۰۰ کودک و ۴۰۰ زن فلسطینی مُهر سکوت بر لبان خود گذاشتند و شعار زن، زندگی، آزادی می دهند و این دروغ بزرگ آنها قابل باور برای ملت پر افتخار ایران نیست.

خانه ملت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار