توصیه‌ها درباره موقعیت‌هایی که در آن‌ها باید دروغ بگویید
کد خبر: ۲۹۴۲۰۴
تاریخ انتشار: 2023 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
دانا ایو (Dannah Eve) دارای مدرک روانشناسی و جرم شناسی در حساب‌ اینستاگرام خود ویدیو‌هایی منتشر می‌کند و در آن‌ها به افراد نسبت به موقعیت‌های مختلف حساس و خطرناکی که ممکن است در زندگی برایشان بیفتد هشدار می‌دهد. این بار او با انتشار یک ویدیو درباره موقعیت‌هایی به مخاطبان خود هشدار داده که دروغ گفتن در آن‌ها می‌تواند جان فرد را نجات دهد.

توصیه‌های یک جرم شناس درباره موقعیت‌هایی که در آن‌ها باید دروغ بگویید (روزیاتو)

توصیه‌های یک جرم شناس درباره موقعیت‌هایی که در آن‌ها باید دروغ بگویید (روزیاتو)«تابناک با تو» - دانا ایو (Dannah Eve) دارای مدرک روانشناسی و جرم شناسی در حساب‌ اینستاگرام خود ویدیو‌هایی منتشر می‌کند و در آن‌ها به افراد نسبت به موقعیت‌های مختلف حساس و خطرناکی که ممکن است در زندگی برایشان بیفتد هشدار می‌دهد. این بار او با انتشار یک ویدیو درباره موقعیت‌هایی به مخاطبان خود هشدار داده که دروغ گفتن در آن‌ها می‌تواند جان فرد را نجات دهد.

به همه ما آموخته‌اند که دروغ گفتن بد است؛ دانا ایو موافق است، اما تا حدی

متخصص جرم شناسی معتقد است که گاهی اوقات دروغ گفتن می‌تواند به شما کمک کند امنیت خود را حفظ کنید و جان خود را نجات دهید. او به مخاطبان خود هشدار می‌دهد که هرگز به غریبه‌ها نگویید تنها به یک مکان عمومی آمده‌اید، زیرا افراد تنها، به‌ویژه زن‌های تنها اهداف آسانی برای مجرمان هستند.

وی همیشه مردم را تشویق می‌کند در مورد محل زندگی، وضعیت خانواده و رابطه خود و اینکه آیا کسی می‌داند آن‌ها در حال حاضر کجا هستند دروغ بگویند. او همچنین زنان را تشویق می‌کند تا زمانی که دیگران از آن‌ها اطلاعات حساسی می‌خواهند، «نه گفتن» را به یک عادت تبدیل کنند.

ایمنی با انجام رفتار مناسب در اماکن عمومی شروع می‌شود

او در یکی از ویدیو‌های خود به معرفی چیز‌هایی پرداخت که مردم به‌ویژه زنان را به هدفی آسان برای مجرمان تبدیل می‌کند. او چند توصیه عملی در مورد نحوه رفتار و عمل کردن در مواجهه با مجرمان بالقوه معرفی کرد تا به آن‌ها این سیگنال را بفرستید که شما هدف دشواری هستید. به گفته او، نحوه صحبت کردن و شیوه حضور شما در اجتماع نقش مهمی در این میان ایفا می‌کند.

او از مردم خواست تا برای رفتار مناسب در مکان‌های عمومی سه چیز مهم را در ذهن داشته باشند. او تاکید کرد که گام‌های شما، وضعیت بدنی و آگاهی شما نسب به پیرامون کمک می‌کند که امنیت داشته باشید.

توصیه‌های یک جرم شناس درباره موقعیت‌هایی که در آن‌ها باید دروغ بگویید (روزیاتو)

توصیه وی این است که همیشه با اعتماد به نفس و یک هدف مشخص راه بروید و نشان بدهید که کار مشخصی برای انجام دادن دارید. او هشدار داد که افراد حواس پرت هدف بسیار آسانی هستند و از مردم خواست که در خیابان با سر پایین و در حال نگاه کردن به گوشی تلفنشان راه نروند.

توصیه‌های یک جرم شناس درباره موقعیت‌هایی که در آن‌ها باید دروغ بگویید (روزیاتو)

او همچنین به اهمیت تماس چشمی قوی اشاره کرد و گفت باید طوری رفتار کنید که انگار کسی را می‌بینید و می‌دانید که آنجاست. به گفته او در موقعیت‌های ترسناک، سکوت هرگز دوست شما نیست، زیرا افراد ساکت هم اهداف خوبی برای مجرمین هستند؛ بنابراین در مواقع لزوم بهتر است پرسروصدا باشید.

ایمنی همچنین به معنای آگاهی از این است که چه زمانی به مردم دروغ بگویید

توصیه‌های یک جرم شناس درباره موقعیت‌هایی که در آن‌ها باید دروغ بگویید (روزیاتو)

دانا ایو در ویدیوی دیگری به موقعیت‌هایی پرداخته که برای حفظ ایمنی خود بهتر است تمام حقیقت را نگویید.

او توضیح داد که اگر در مسافرت یا تعطیلات هستید و کسی از شما می‌پرسد که آیا تنها زندگی آمده‌اید، پاسخ شما باید همیشه «نه» باشد. یا وقتی در یک رستوران یا کافه نشسته‌اید و فرد ترسناکی به سمتتان می‌آید و از شما می‌پرسد که آیا تنها هستید باید بگویید منتظر دوست پسر خود هستید (حتی اگر مجرد باشید).

سومین موقعیتی که او توصیف کرد درون آسانسور بود. اگر کسی که او را نمی‌شناسید از شما پرسید آیا اینجا زندگی می‌کنید باید خیلی راحت پاسخ منفی بدهید و مثلا بگویید به دیدن دوستتان می‌رود.

موقعیت بعدی وقتی است که یک راننده تاکسی از شما می‌پرسد آیا آدرسی که به آن می‌روید محل زندگی‌تان است که این بار هم باید دروغ بگویید که در حال رفتن به یک دورهمی دوستانه هستید.

اگر هم در منطقه ناآشنایی هستید و کسی از شما پرسید آیا در شهر تازه وارد هستید می‌توانید بگویید قبلا در آن خیابان زندگی می‌کردید یا همان اطراف مدرسه می‌رفتید.

منبع: روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار