قصه طلاق رامبد و سحر دولتشاهی تبدیل به فیلم شد!
کد خبر: ۲۹۴۰۱۸
تاریخ انتشار: 2023 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
 روز پنجشنبه ۲۰‌ام مهر ماه مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور خانواده مرحوم پسیانی و تعداد زیادی از هنرمندان در بهشت زهرا انجام شد

 روز پنجشنبه ۲۰‌ام مهر ماه مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی با حضور خانواده مرحوم پسیانی و تعداد زیادی از هنرمندان در بهشت زهرا انجام شد. اما این مراسم حواشی زیادی به همراه داشت؛ از هنرمندانی که در این مراسم حضور داشتند و حتی هنرمندانی که غایب بودند تا استایل عجیب و غریب برخی از آن‌ها که این چند روز به شدت در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

اما شاید بتوان اسکار خاص‌ترین عکس این مراسم را به این تصویر از رامبد جوان و سحر دولتشاهی اهدا کرد. تصویری عجیب که انگار همه‌ی اتفاقات به طوری برنامه ریزی شده بود که این دو شخص با این استایل با این ژست و در این مراسم حضور داشته باشند تا این تصویر ویژه به ثبت برسد.

شخصی با به کار بردن خلاقیت خود در این عکس نوشت:

قصه طلاق رامبد و سحر دولتشاهی تبدیل به فیلم شد!

«اصغر فرهادی قرار بود «جدایی نادر از سیمین» را با بازیگر محبوبش رامبد جوان و همسرش بسازد اما جدایی واقعی و نابهنگام این زوج که شدیدا تحت تاثیر فیلمنامه قرار گرفتند، باعث شد لیلا حاتمی و پیمان معادی جایگزینشان شوند و سطح فیلم، از حد انتظار فرهادی پایینتر برود.»

این تصویر علاوه بر اینکه خیلی در فضای مجازی وایرال شد، واکنش‌ها و نقدهای جالبی را به همراه داشت.

شخص دیگری با انتشار یک توییت نوشت: 

«دقیقا انگار پوسر یک فیلم با موضوع طلاق است که رامبد جوان و سحر دولتشاهی شخصیت‌های اصلی آن هستند. رابطه گذشته آن‌ها، ژست آن‌ها و حتی رنگ لباس آن‌ها همه چیز حاکی از یک فیلم دراماتیک می‌دهد.»

*اولین ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در تاریخ 27 اسفند 87 بود. این دو در سال ۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند و تا مدت ها در مورد طلاق شان صحبتی نکردند و مشخص بود که هیچکدام دوست ندارند حریم شخصی شان شکسته شود و ماجرای زندگی خود را در رسانه ها بازگو کنند.

قصه طلاق رامبد و سحر دولتشاهی تبدیل به فیلم شد!

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار