تکلیف دیدار سپاهان با الاتحاد مشخص شد
کد خبر: ۲۹۳۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مسابقه جنجالی سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار است تکرار شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود روز دوشنبه، دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به دلیل عدم حضور سعودی‌ها در زمین در لحظه شروع مسابقه انجام نشد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سرنوشت این بازی تصمیم‌گیری کند.

 

الاتحاد عربستان با وجود اینکه دو روز قبل از دیدار مقابل سپاهان به اصفهان رسیده و آخرین جلسه تمرینی خود قبل از این مسابقه را در ورزشگاه نقش جهان انجام داد و حتی در روز بازی هم به استادیوم رفت، حاضر به گرم کردن و حضور در زمین برای انجام این جدال حساس آسیایی نشد و تصمیم به ترک ایران گرفت.

خروج غیر منتظره کاروان تیم فوتبال الاتحاد عربستان از ورزشگاه نقش جهان اصفهان در ساعتی که قرار بود بازی با سپاهان آغاز شود و پرواز این تیم از اصفهان به جده، کاری کرد تا همه منتظر رای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین سرنوشت این بازی باشند.

حالا سایت عربی گل در یک خبر فوری اعلام کرده که قرار است مسابقه رفت تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان تکرار شود که البته مشخص نیست زمان برگزاری این بازی پیش از بازی برگشت در روز سیزدهم آذرماه خواهد بود یا پس از آن انجام می‌شود.

در خبر فوری که بخش عربی گل منتشر کرده، اعلام شده قرار است بازی سپاهان و الاتحاد مجددا در ایران و در ورزشگاهی غیر از نقش جهان برگزار شود.

تکلیف دیدار سپاهان با الاتحاد مشخص شد

اما نکته عجیب اینجاست که باید دید کدام ورزشگاه‌ها در ایران قادر به میزبانی در یک مسابقه لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و طبق شنیده‌ها، استادیوم فولادشهر- دیگر ورزشگاه اصفهان- مجوزها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک رقابت آسیایی را ندارد.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
3
1
با حضور تمثال سردار دلها یا بدون آن؟ راضی نیستیم مسولان کوتاه بیان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار