این غذا چربی‌های شکمو آب می‌کنه!
کد خبر: ۲۹۳۵۴۷
تاریخ انتشار: 2023 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
یکی از دغدغه‌ها برای تناسب اندام آب کردن چربی‌های شکم است! گاهی اوقات در تمام نقاط بدن تغییر سایز را احساس می‌کنید، اما شکم کار دشواری در پیش دارد! علاوه بر ورزش کردن و فعالیت‌های مناسب برای آب کردن چربی‌های این ناحیه بهتر است از موادغذایی که این کار را ساده‌تر پیش می‌برند استفاده کنید.

«تابناک با تو»؛یکی از دغدغه‌ها برای تناسب اندام آب کردن چربی‌های شکم است! گاهی اوقات در تمام نقاط بدن تغییر سایز را احساس می‌کنید، اما شکم کار دشواری در پیش دارد! علاوه بر ورزش کردن و فعالیت‌های مناسب برای آب کردن چربی‌های این ناحیه بهتر است از موادغذایی که این کار را ساده‌تر پیش می‌برند استفاده کنید.

آیا شما هم در پروسه کاهش وزن قرار دارید؟ آیا ورزش می‌کنید و هر روز مقابل آینه دنبال تغییرات خود می‌گردید؟ آیا گاهی اوقات از استپ وزنی یا جمع نشدن شکم ناامید می‌شوید؟ همه این موارد به حق است. گاهی زحمت کشیدن با نتیجه دیدن همسو نیست و این روند پیشرفت را کند می‌کند. اما در نظر داشته باشید که چربی‌سوزی کار ساده‌ای نیست مخصوصا در ناحیه‌ی شکم، که لایه‌های متعدد چربی وجود دارد.

خوردن مواد غذایی که فیبر به اندازه کافی دارند بهترین راه حل برای چربی سوزی است.

این خوراک را در برنامه غذایی خود قرار دهید، علاوه بر طعم خوب و داشتن مواد مغذی و لازم، به چربی سوزی شکم هم خیلی کمک می‌کند.

مواد لازم:

دال عدس، یک پیمانه

گوجه گیلاسی خرد شده، به مقدار دلخواه

اسفناج، یک پیمانه

آب مرغ، دو پیمانه

ادویه کاری، یک قاشق مرباخوری

نمک، فلفل سیاه، به مقدار لازم

طرز تهیه:

تمام مواد را با هم داخل قابلمه بریزید و برای ۲۰ دقیقه اجازه بدهید بپزند. در آخر یک خوراک بسیار لذیذ به دست می‌آید که هم از طعم آن خوشتان می‌آید و هم برای چربی‌های شکم، کمربندش را از رو بسته است!

این غذا را در برنامه هفتگی‌تان قرار بدهید. بعد از مدتی تاثیر آن را خواهید دید. باور ندارید؟ امتحان کنید!

خواص دال عدس:

- تقویت سیستم ایمنی

- افزایش انرژی بدن

- کاهش قند خون

- تقویت قلب

- کمک به لاغری و کاهش وزن

- بهبود گردش خون

- درمان یبوست

- تاثیر مثبت بر عملکرد سیستم گوارش

راهنماتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار