عکس به جا مانده از بازی پرسپولیس و النصر
کد خبر: ۲۹۳۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
 پسر گلر پرسپولیس یکی از کسانی بود که موفق شد با رونالدو عکس یادگاری بگیرد.

 پسر گلر پرسپولیس یکی از کسانی بود که موفق شد با رونالدو عکس یادگاری بگیرد.

عکس به جا مانده از بازی پرسپولیس و النصر
 

آمدن رونالدو به ایران حواشی مختلفی داشت. خیلی‌ها به دنبال ملاقات با فوق ستاره فوتبال دنیا بودند ولی تنها چند نفر توانستند او را از نزدیک ببینند و با رونالدو عکس یادگاری بگیرند. به غیر از یک پسر بچه که برای دیدن رونالدو گریه می‌کرد و بانوی معلول هنرمند که چهره کریستیانو را کشیده بود، یک چهره دیگر هم موفق شد به واسطه پدرش فوق ستاره دنیای فوتبال را از نزدیک ببیند و با او عکس یادگاری بگیرد.

طاها، پسر علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس به همراه پدرش در بازی با النصر راهی ورزشگاه شد و در پایان بازی پرسپولیس و النصر به رختکن النصر رفت و موفق شد ضمن ملاقات با کریستیانو، با او عکس هم بگیرد. پسر بیرانوند از طرفداران رونالدو است و خیلی دوست داشت که بازیکن مورد علاقه‌اش را از نزدیک ببیند. از همین رو به واسطه پدرش موفق شد به ورزشگاه آزادی برود و رونالدو را ملاقات کند.

بیرانوند که در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی فوق ستاره پرتغالی را گرفته بود، در دیدار اخیر پرسپولیس و النصر هم یکی دو فرصت گلزنی را از رونالدو گرفت و اجازه نداد یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال دروازه‌اش را باز کند. گفتنی است رونالدو به واسطه تقابل با بیرانوند در جام جهانی و گرفتن ضربه پنالتی اش، علیرضا را می‌شناسد و قبل از شروع بازی پرسپولیس و النصر هم با بیرانوند برای لحظاتی به خوش و بش پرداخت.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
1
0
چرا طاها شکمش اینقدر بزرگه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار