راهبه‌های مواد فروش کالیفرنیا
کد خبر: ۲۹۳۲۰۱
تاریخ انتشار: 2023 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
اجرای راهبه‌های مواد فروش که برای پیدا کردن مشتری برای محصولشان آسمان ریسمان می‌بافند، آدم را یاد داستان فروش بهشت، در قرون وسطا می‌اندازد....

راهبه‌های مواد فروش کالیفرنیا

راهبه‌های مواد فروش کالیفرنیااختصاصی «تابناک با تو»؛ خواهر کیت (۶۱ ساله) و خواهر دارسی (۳۱ ساله)، دو راهبه‌اند که بعد از قانونی شدن خرید و فروش حشیش در ایالت کالیفرنیا، به کشت و فروش این ماده مشغولند. تاکنون فعالیت آنها با اعتراض مقامات محلی مواجه شده و برخی بر این باورند که چنین اقداماتی در سایه قانونی بودن خرید و فروش حشیش، سلامت مردم را از بین می‌برد. نکته‌ی جالب توجه در این ماجرا، توجیهات و حرفهای این راهبه‌ها است. آنها به کنیسه‌ای تعلق ندارند اما با پوشیدن لباس‌های راهبه‌های کاتولیک، به اقدامات خود، جنبه‌ی دینی بخشیده و به گروهی جنجالی تبدیل شده‌اند. خواهر کیت می‌گوید قانونی در ایالت تصویب شد که به موجب آن «خمیر پیتزا» یک نوع سبزی به شمار می‌رفت، من هم با خودم گفتم اگر خمیر پیتزا، جزو سبزیجات است، پس من هم یک راهبه هستم!

در ویدئوی زیر، حرفهای آنان را بشنوید: 

 

راهبه‌های کالیفرنیا

ماجرای راهبه‌های مواد فروش که برای پیدا کردن مشتری برای محصولشان آسمان ریسمان می‌بافند، آدم را یاد داستان فروش بهشت، در قرون وسطا می‌اندازد. در قرون‌وسطا کشیشان بهشت را به مردم می‌فروختند و مردم هم با پرداخت هر مقدار پولی قسمتی از بهشت را از آن خود می‌کردند. 

راهبه‌های مواد فروش کالیفرنیا

راهبه‌های مواد فروش کالیفرنیا

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار