زورگیری در اتوبان آزادگان با تهدید قمه
کد خبر: ۲۹۳۰۶۷
تاریخ انتشار: 2023 October 04    -    ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
۲ زورگیر قمه به دست با حمله به ۲ جوان موتورسوار موبایل‌های آنها را سرقت کرده بودند.
۲ زورگیر قمه به دست با حمله به ۲ جوان موتورسوار موبایل‌های آنها را سرقت کرده بودند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری که با همکاری همدستش در حاشیه اتوبان آزادگان سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم کمتر از یک ساعت با تلاش ماموران کلانتری ۱۶۷ دولت آباد دستگیر شد.
 
سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت:  ساعت ۱۲  شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت به شیوه زورگیری از دو مرد جوان در حاشیه اتوبان آزادگان در محدوده دولت آباد شهرستان ری، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران گشت و عملیات به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: تحقیقات میدانی ماموران نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در حال بازگشت از استادیوم آزادی بودند که در اتوبان آزادگان موتورسیکلت آنها خراب شد و در کنار خیابان متوقف شدند. در این حین دو سارق ناگهان از بین شمشادهای کنار اتوبان با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه به سمت آنها حمله‌ور شده و با تهدید اقدام به سرقت ۳ دستگاه تلفن همراه کردند و از محل متواری شدند.
 
این مقام انتظامی متذکر شد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس آغاز و در کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه یکی از سارقان که از سارقان سابقه‌دار محدوده دولت آباد بود، شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم ماموران به مخفیگاه متهم رفتند و  سارق را در حین فرار از پشت بام دستگیر کردند.
 
وی افزود: با اشرافیت‌های اطلاعاتی مشخص شد سارقان پس از سرقت تلفن‌های همراه آنها را به محله دیگری برده و در مکانی عمومی جاساز کرده‌اند که پس از اعزام ماموران از محل ۳ دستگاه تلفن همراه به ارزش حدودی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مالباختگان سارق دستگیر شده را شناسایی کردند، عنوان کرد: متهم برای بررسی دیگر ابعاد پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری شد و دستگیری دیگر سارق متواری در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد.
اعتمادآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار