فحش‌ بد فوق ستاره الهلال در استادیوم آزادی
کد خبر: ۲۹۳۰۲۲
تاریخ انتشار: 2023 October 04    -    ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
وحید محمدزاده پس از شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال، اظهار داشت: بعد از گلی که خوردیم به خودمان آمدیم. به جز گل اول، گل‌های بعدی را خودمان به آن ها دادیم.

وحید محمدزاده پس از شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال، اظهار داشت: بعد از گلی که خوردیم به خودمان آمدیم. به جز گل اول، گل‌های بعدی را خودمان به آن ها دادیم.

وی افزود: نتیجه می توانست بهتر باشد. منطقی هم نگاه کنیم الهلال عربستان پرافتخارترین تیم آسیاست. از هواداران عذرخواهی می کنم. سنگ تمام گذاشتند. ان شاءالله بتوانیم جبران کنیم.

مدافع نساجی در مورد درگیری با میتروویچ، گفت: بعد از آن درگیری فحش بدی داد. نمی خواهم بازش کنم. درگیری خاصی نبود. این برخوردها طبیعی است.

محمدزاده در مورد توپی که پس از برخورد به زیرطاق دروازه حریف به درون زمین برگشت، عنوان کرد: وقتی چک کردند و با داور صحبت کردند گفتند کامل از خط عبور نکرده بود.

وی در مورد اینکه آیا دوست داشت این بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، گفت: صددرصد، این تیم برای وطنی و مردم قائمشهر است. دوست داشتیم آنجا باشد. قطعا جو بهتری داشت. امیدوارم مسئولان کمک کنند که بازی های سال آینده را آنجا برگزار کنیم.

مدافع نساجی در مورد تاثیر تعطیلات لیگ، اظهار داشت: خیلی تاثیر دارد و واقعا به ضرر ما بود. الهلال قبل از ما ۳ بازی کرده بود. ۲۰ روز فقط تمرین و یک بازی دوستانه کردیم. قطعا بازی رسمی بهتر بود.

محمدزاده در مورد وضعیت چمن ورزشگاه آزادی، گفت: بد بود. هیچ وقت چمن آزادی را اینطور ندیده بودم.

وی درخصوص حضور بانوان هوادار در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: انرژی مثبت زیادی به ما دادند. امیدوارم ادامه داشته باشد.

مدافع نساجی در مورد کارت قرمزی که داور به بازیکن این تیم داد، گفت: متوجه نشدم در درگیری چه شد و چه اتفاقی افتاد.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار