معرفی بهترین سایت های انتخاب معلم خصوصی ریاضی در ایران و کل جهان
کد خبر: ۲۹۲۸۳۵
تاریخ انتشار: 2023 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

معرفی بهترین سایت های انتخاب معلم خصوصی ریاضی در ایران و کل جهان

چکیده : در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های انتخاب معلم خصوصی ریاضی در تهران، کرج و کل ایران و جهان معرفی شده اند.

اگر در جستجوی شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران و کل ایران هستید ... اگر می خواهید با بهترین و معتبرترین سایت های تدریس خصوصی ریاضی و معرفی معلم خصوصی ریاضی تهران، کرج، ایران و کل جهان آشنا شوید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

در حال حاضر تقاضا برای تدریس خصوصی ریاضی رو به افزایش است و دانشجویان و دانش آموزان زیادی برای تقویت پایه ریاضی، موفقیت در امتحان ریاضی و کسب درصد بالا در ریاضی کنکور از کلاس های خصوصی استفاده می کنند. تدریس خصوصی ریاضی می تواند به صورت حضوری و در منزل و یا به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردد. برای اینکه کلاس های خصوصی ریاضی بازدهی و اثر گذاری خوبی داشته باشد باید سعی کنید از یک سایت معتبر معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمایید و با یکی از بهترین مدرسین و معلم های خصوصی ریاضی کلاس داشته باشید. با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی می توانید در کمترین زمان بر این درس مسلط شوید و در امتحان ریاضی نمره بالا و حتی بیست بگیرید.

بازدهی تدریس خصوصی ریاضی در منزل بیشتر است در حالی که قیمت تدریس خصوصی ریاضی به صورت آنلاین پایین تر و به صرفه تر می باشد. در ادامه تعدادی از بهترین و معتبرترین سایتهای معرفی معلم خصوصی ریاضی ایران و جهان را ارائه می کنیم. البته اگر ساکن تهران یا هر کدام از شهرهای داخل ایران هستید بهتر از سایتهای داخل ایران معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید چرا که قیمت درخواستی اساتید ریاضی داخل ایران بسیار مناسب تر می باشد.

1-  سایت انتخاب معلم خصوصی ریاضی www.Tadris-Riazi.com

معرفی بهترین سایت های انتخاب معلم خصوصی ریاضی در ایران و کل جهان

سایت تدریس ریاضی یکی از بهترین و تخصصی ترین سایت‌های معرفی معلم خصوصی ریاضی است که فقط مدرسین ریاضی را معرفی می کند و در زمینه تدریس خصوصی سایر دروس فعالیت ندارد. رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین در سایت tadris-riazi.com ارائه شده است و می توانید معلم خودتان را به راحتی و بدون واسطه انتخاب کنید. شماره تماس مستقیم معلم های ریاضی هم در سایت مذکور قابل مشاهده است. از تمام شهرهای ایران در سایت مذکور ثبت نام کرده اند و میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری کلاس های خصوصی ریاضی را هماهنگ نمایید. بهترین مدرسین ریاضی تهران و ایران در سایت تدریس ریاضی حضور دارند و در مقاله بهترین معلم های خصوصی ریاضی از سایت مذکور اساتید برجسته هم معرفی شده اند.

2- سایت انتخاب معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس tutors.com

این وب سایت یک سایتی است که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد. پروفایل معلم های خصوصی ریاضی و سایر دروس، سابقه کاری اساتید و توضیحات ارائه شده توسط خود مدرسین در این سایت ارائه شده است. سایت مذکور به زبان انگلیسی است. نظرات شاگردهای قبلی را برای هر مدرس می توانید در سایت tutors.com مشاهده نمائید.

3- سایت معتبر و خوب www.skooli.com

در سایت www.skooli.com هم می توانید معلم های خوب ریاضی را مشاهده کنید و با آنها در ارتباط باشید. توضیحات ارائه شده در سایت: آیا به کمک تکالیف ریاضی نیاز دارید؟ خوشبختانه ما می توانیم بهترین معلمان ریاضی آنلاین را به شما معرفی کنیم که برای کمک فوری در دسترس هستند. به دنبال کمک بیشتر موضوعی هستید؟ ما معلمان آنلاین داریم که در حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر، آمار و غیره تخصص دارند.

معرفی بهترین سایت های انتخاب معلم خصوصی ریاضی در ایران و کل جهان

4- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com

یکی از بهترین سایتهایی که می توانید برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری به آن مراجعه کنید سایت تدریس خصوصی teaching.iranmodares.com است. در سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از سی هزار مدرس و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، هندسه، حسابان، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، آمار و سایر دروس فعالیت دارند. برای تمامی مدرسین خصوصی ریاضی و سایر دروس در ایران مدرس مشخصات کامل، رزومه کاری، سوابق تدریس، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و ... ثبت شده است. در ضمن شماره تماس مستقیم مدرسین ریاضی هم در ایران مدرس قابل مشاهده است و امکان صحبت کردن با اساتید و هماهنگ کردن کلاس های خصوصی بدون واسطه هم وجود دارد. اگر قیمت تدریس خصوصی ریاضی دغدغه شما است، در ایران مدرس برای تمامی مدرسین هزینه درخواستی ایشان هم ثبت شده است.

توجه: در ایران مدرس، برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی اینجا کلیک کنید.

5- سایت انتخاب معلم خصوصی ریاضی https://www.mathtutor.ac.uk/

سایت mathtutor.ac.uk هم به صورت تخصصی در زمینه معرفی معلم خصوصی ریاضی فعالیت دارد. ما گروهی از معلمان، ریاضیدانان و تولیدکنندگان رسانه های جدید از دانشگاه های لیدز، لاگبرو و کاونتری و EBST Trust سابق هستیم. Mathtutor با حمایت سخاوتمندانه از صندوق HEFCE برای توسعه آموزش و یادگیری و پروژه آموزش فنی گتسبی در ارتباط با آکادمی آموزش عالی تامین شده است. با کلیک بر روی عنوان از سمت چپ 7 موضوع، فهرستی از موضوعات باز می شود که هر یک دارای یک آموزش ویدیویی، متن پشتیبانی، تست تشخیصی و تمرینی برای انجام دادن است.

معرفی بهترین سایت های انتخاب معلم خصوصی ریاضی در ایران و کل جهان

6- سایت www.tutordoctor.com

در این سایت معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس معرفی می شود. توضیحات ارائه شده در سایت مذکور را در ادامه ارائه می نمائیم. tutordoctor.com برنامه های تدریس خصوصی ریاضی را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند در ریاضیات واقعاً خوب شوید. برنامه ما برای دانش آموزان در هر سنی طراحی شده است، از کسانی که در مدرسه ابتدایی و راهنمایی هستند تا بزرگسالانی که می خواهند در مهارت های ریاضی خود کمک بیشتری داشته باشند. ما همچنین یک معلم خصوصی ریاضی برای یادگیری شخصی تر در خانه شما در دسترس داریم. این مربی تمام ابزارهای لازم را برای یادگیری عادات بهتر در هنگام مطالعه و سازماندهی فراهم می کند. به طور کلی، هدف ما این است که مطمئن شویم برنامه های معلم خصوصی ریاضی ما نیازهای خاص شما را برآورده می کند بدون توجه به اینکه در کجای سفر یادگیری خود هستید.

علاوه بر سایت های معرفی شده در بالا سایت های دیگری هم وجود دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعال هستند. به عنوان مثال سایت https://www.mathtutordvd.com/ را می توانیم ذکر نمائیم. در توضیح این سایت به این ترتیب نوشته شده است: mathtutordvd کمک در یادگیری ریاضی را به صورت آنلاین و دی وی دی در ریاضیات پایه، تمام سطوح جبر، Trig، حساب دیفرانسیل و انتگرال، احتمالات و فیزیک ارائه می دهد. در واقع این سایت فیلم های آموزشی معلم های خصوصی ریاضی را ارائه می دهد. در سایت دیگری به اسم preply.com هم مدرسین ریاضی معرفی شده اند. در توضیحات سایت مذکور آمده است: یک معلم ریاضی آنلاین پیدا کنید تا به شما در مطالعه کمک کند. آیا برای انجام تکالیف ریاضی به کمک نیاز دارید یا به زودی امتحان ریاضی دارید؟ معلمان آنلاین ریاضی ما اینجا هستند تا از شما حمایت کنند.

مطالعه نمائید: چگونه یک معلم خصوصی ریاضی خوب انتخاب کنیم؟

البته توجه داشته باشید که این سایت ها انگلیسی زبان هستند و اگر داخل ایران زندگی می کنید سایت های www.IranModares.com و www.Tadris-Riazi.com گزینه های مناسب تری برای شما جهت انتخاب معلم خصوصی ریاضی می باشند. سایت دیگری به اسم www.fiverr.com هم در زمینه معرفی معلم خصوصی ریاضی فعالیت دارد. در توضیح این سایت آمده است: یک معلم ریاضی آنلاین در موضوعات مختلف از جمله جبر، حساب دیفرانسیل و انتگرال، آمار و غیره استخدام کنید. دانش خود را افزایش دهید، برای آزمون ها آماده شوید و بهتر شوید.

برچسب ها : معلم ریاضی,ریاضی,تدریس ریاضی,معلم خصوصی ریاضی,تدریس خصوصی ریاضی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار