توهین روزنامه همشهری به متقاضیان جراحی زیبایی
کد خبر: ۲۹۲۷۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
 روزنامه همشهری علیه انجام جراحی های زیبایی توسط افراد، مطلب تندی منتشر کرده که واکنش های زیادی در پی داشته.

 روزنامه همشهری علیه انجام جراحی های زیبایی توسط افراد، مطلب تندی منتشر کرده که واکنش های زیادی در پی داشته. این روزنامه نوشته: «‌برای زیباتر دیده‌شدن دست به هر کاری می‌زنند، بدنشان را به ضرب و زور سوزن‌های نوک‌تیز تاتو، آنقدر خالکوبی می‌کنند که تمام سطح پوستشان را تصاویر عجیب و غریب پر می‌کند، گوش‌هایشان را نوک تیز می‌کنند، بینی‌هایشان را جابه‌جا می‌کنند، لب‌هایشان را چاک می‌دهند، دندان‌هایشان را برش می‌دهند و خلاصه برای شناخته‌شدن به‌عنوان یک فرد زیباروی خاص اهل مد، به‌سادگی به تیزی تیغ جراحی تن می‌سپارند. رخت و لباسشان هم عجیب و غریب است و میلیون‌ها تومان پول برای خرید لباسی هزینه می‌کنند که هنوز تن‌نخورده، پاره و ژنده است! یا لباسی که بالاتنه‌اش از گشادی روی تنشان زار می‌زند و پایین‌تنه‌اش همان موقع دوخت و دوز آب رفته و کوتاه شده است!»

توهین بیشرمانه همشهری به متقاضیان جراحی زیبایی

در همین راستا، «فن سالاران صعنت داروی کشوری» در کانال تلگرامی خود علیه همشهری نوشته: «در دوره یکسان‌سازی، روزنامه همشهری هم با پیوستن به جریان جاری، کوشید از قافله عقب نماند! موضوع عقب‌ماندگی فرهنگی، فقط شامل حال کسانی که به هر دلیلِ بی‌دلیلی صورت خود را به دست جراح می‌سپارند، نیست، رشدنیافتگی، خودبرتربینی و تحقیر فعل‌و‌انفعالات اجتماعی (به‌جای تحلیل و درمان روحی و روانی امراض) هم خودش نوعی حاد از عقب‌ماندگی است.»

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
6
کار برخی جراحان زیبایی افتضاح است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
0
6
عین واقعیت را گفته و کاریکاتور هم نمایش واقعی جریان جراحی های به اصطلاح زیبایی است شک نکن ، خیلیها از دیدن بینی عمل کرده و لبهای ور قلمبیده و گونه‌ای قلپی و ابروهای نقاشی شده چندششان می‌شود . این را افراد خود کم بین بدانند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار