بازداشت یک سارق حرفه‌ای با ۳۰۰ فقره سرقت
کد خبر: ۲۹۱۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق طلا قاپی خبر داد که به جرم ۳۰۰ فقره سرقت، تحت تعقیب بود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق طلا قاپی خبر داد که به جرم ۳۰۰ فقره سرقت، تحت تعقیب بود.
 
 
سردار محمد گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در محدوده انقلاب، تیم عملیاتی کلانتری ۱۴۸ انقلاب تحقیقات میدانی و اجرای طرح مقابله با سارقان طلا قاپ به صورت ویژه انجام داد تا اینکه در تاریخ ۲۸ شهریور ماه مأموران حین گشت زنی به رفتار یک مرد که با در اختیار داشتن ابزاری به صورت پیاده در حال تردد بود، مشکوک شدند.
 
وی عنوان کرد: متهم به محض مشاهده مأموران به سرعت خود را در پشت شمشادهای حاشیه کوچه مخفی تا شاید بدین ترتیب امکان فرار مهیا شود.
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه مأموران با آمادگی کامل و به صورت قاطع در یک اقدام غافلگیرانه مجال هرگونه تحرک را از متهم سلب کردند افزود: سارق در حالی که ۶ رشته گردنبند طلا و تعداد ۶ پلاک طلا در دست داشت زمینگیر و دستگیر شد.
 
وی افزود: مأموران بعد از بررسی متوجه شدند که متهم سال گذشته با همدستی دوستانش از دادسرا کرج به همراه دستبند و پابند اقدام به فرار کرده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود.
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۷ ساله در تحقیقات اولیه به سرقتی بودن اموال همراه خود معترف و با بررسی سوابق متهم مشخص شد دارای ۳۰۰ فقره سابقه سرقت است. سردار محمد گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی شکات و کشف جرایم احتمالی ادامه دارد.
مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
0
0
چکار اینها دارید برید به حجاب برسید خیلی جذابتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار