عشق سارق سریالی دردسر ساز شد!
کد خبر: ۲۹۱۴۳۵
تاریخ انتشار: 2023 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
مرد تبهکار که با ترفندهای مختلف، زنان را فریب داده و اموال‌شان را به سرقت می‌برد عاشق یکی از طعمه هایش شد اما همین عشق و علاقه او را به دردسر بزرگی انداخت.

 مرد تبهکار که با ترفندهای مختلف، زنان را فریب داده و اموال‌شان را به سرقت می‌برد عاشق یکی از طعمه هایش شد اما همین عشق و علاقه او را به دردسر بزرگی انداخت.


به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از چند‌ماه قبل با شکایت چندین زن در اداره آگاهی پایتخت به جریان افتاد. مالباخته‌ها زنان جوانی بودند که می‌گفتند با دیدن آگهی درخواست نیروی کار در زمینه نگهداری از سالمند و دیگر کارهای خدماتی، با شماره فردی که آگهی را منتشر کرده بود تماس گرفته و پس از آن به آدرسی رفته بودند که این مرد اعلام کرده بود. اما بعد ازاینکه قدم در خانه او گذاشته بودند، مرد جوان با تهدید، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و طلاهایشان را سرقت کرده بود. او حتی
طعمه هایش را تهدید می‌کرد که اگر شکایت کنند تصاویر مستهجنی را که از آنها تهیه کرده در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویشان را می‌برد.

دستگیری
با شکایت شاکیان، تحقیقات کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم آغاز شد و مأموران متوجه شدند که این مرد برای اینکه ردی از خودش باقی نگذارد، آپارتمانی را به‌صورت روزانه اجاره می‌کرد و طعمه‌اش را به آنجا می‌کشاند و بعد از اجرای نقشه‌اش آپارتمان را تحویل داده و متواری می‌شد. با این حال آنچه باعث دستگیری وی شد، سوابق مجرمانه‌اش بود. شاکیان با حضور در اداره آگاهی به چهره‌نگاری وی پرداختند و همین باعث شد که هویت او شناسایی و وی هفته گذشته در عملیاتی ضربتی از سوی پلیس پایتخت دستگیر شود. متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کرد اما مدعی شد که همه پول‌هایی راکه از راه دزدی به‌دست آورده از دست داده است؛ آن هم توسط یکی از طعمه هایش که سرش را کلاه گذاشته و فراری شده است. او توضیح داد:‌ در فضای مجازی آگهی درخواست نیروی کار می‌دادم یا اینکه با زنان جوانی که برای یافتن کار آگهی داده بودند تماس می‌گرفتم. سپس خانه‌ای را به‌صورت ۲۴ساعت و با مدارک جعلی اجاره می‌کردم و آنها را به خانه اجاره‌ای می‌کشاندم. وی ادامه داد: اموال‌شان را با تهدید به سرقت می‌بردم اما به کسی آزار نرساندم. متهم گفت: انگیزه‌ام مشکلات مالی بود اما تمام اموالی را که از راه دزدی به‌دست آورده بودم از دست دادم. چون عاشق یکی از طعمه هایم شدم و با او ارتباط داشتم تا اینکه وی همه طلاهایی را که از راه دزدی به‌دست آورده بودم ‌ سرقت کرد و با خودش برد و ناپدید شد.
با اعترافات متهم، تحقیقات درباره اتهامات او و همچنین بازداشت زنی که از وی سرقت کرده ادامه دارد.

همشهری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار