یک ایرانی هنر ماشین‌سازی را به اوج رساند
کد خبر: ۲۹۱۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
 منصوری تیونر برجسته بین المللی، در یکی از جدیدترین پروژه های خود بازهم سراغ مرسدس بنز کلاس جی رفته تا یک تحفه دیگر را به صنعت خودرو معرفی کند.
 منصوری تیونر برجسته بین المللی، در یکی از جدیدترین پروژه های خود بازهم سراغ مرسدس بنز کلاس جی رفته تا یک تحفه دیگر را به صنعت خودرو معرفی کند.
 
مرسدس بنز آ ام گ جی۶۳ با استفاده از کیت بدنه اختصاصی منصوری میزبان تغییرات سنگینی در قسمت بدنه است تا تبدیل به یک گرونوس ۴x۴ دیگر شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ کیت بدنه مذکور در تمای قسمت ها از جمله گلگیرها، سقف و نمای جانبی حضوری فعال دارد.
 
منصوری علاوه بر پوشش فیبرکربن که امضا کارش است، رینگ های اختصاصی ۲۲ اینچی خود را نیز با لاستیک های ۴ فصل پیرلی ۵۵/۳۲۵ هماهنگ کرده است که نمای بسیار جذابی دارند.
 
یک ایرانی هنر ماشین‌سازی را به اوج رساند
 
فضای داخل کابین گرونوس جدید منصوری ترسیمی بی نظیر از چشم اندازی متضاد در صنعت خودرو محسوب می شود. به عبارت دیگر هنگامی که از رنگ سرد و خاکی بدنه وارد این کابین بهشتی می شوید قطعا غافلگیری اولین احساسی است که درک خواهید کرد!
 
فضای سفید با رنگ مکمل آبی بسیار تماشایی است. در قسمت داخلی درب ها نیز از نورپردازی کهکشانی ال ئی دی استفاده شده است. صندلی های ردیف عقب نیز کاپیتانی هستند و با کنسول میانی کاملا از هم جدا شده اند.
 
اما در قسمت پیشرانه یک به روزرسانی بسیار جذاب را داریم تا 8 سیلندر توربودوقلو 4 لیتری برابر با 850 اسب بخار خروجی و 1000 نیوتن متر گشتاور داشته باشد.
 
گرونوس منصوری طی 4.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد. بیشینه سرعت به طور الکترونیکی روی 210 کیلومتر برساعت محدود شده است.
 

قیمت گرونوس جدید مشخص نشده اما منصوری فقط 10 دستگاه را روانه بازار خواهد کرد که احتمال می رود حدود 350 هزار دلار و بیشتر از آن قیمت داشته باشد.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
1
چرا ما افرادی مثل منصور ی نباید در خود رو سازی خودمان داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار