ترافیک سنگین در محورهای مازندران
کد خبر: ۲۹۱۲۶۱
تاریخ انتشار: 2023 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به مازندران خبرداد.

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به مازندران خبرداد.

 
 

سرهنگ یدالله جهان تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اظهار کرد:

 

وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله نیز سنگین است.

 

وی افزود: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل لاسم تا شاهاندشت و وانا تا بایجان و همچنین در مسیر شمال به جنوب این جاده در محدوده های سه راهی چلاو و بایجان، تردد خودروها سنگین اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران محور فیروزکوه را بارانی اعلام کرد و گفت: محور چالوس بارانی و مه گرفته است اما در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

این مسئول تصریح کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده های دماوند، پل سفید و شیرگاه، ترافیک خودرو سنگین است.

جهان تاب سرعت و سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز دانست و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند.

وی افزود: در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار