خانه ۱۰ میلیون دلاری لاکچری لیونل مسی و همسرش در فلوریدا
کد خبر: ۲۹۱۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
لیونل مسی و خانواده‌اش، خانه‌ای به ارزش ۱۰.۷۵ میلیون دلار را در شهر فورت لادردیل ایالت فلوریدا خریداری کرده‌اند که ۱۰ اتاق خواب، یک باشگاه ورزشی، دو اسکله و یک استخر دارد. فوق ستاره آرژانتینی که قراردادی دو و نیم ساله به ارزش ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در هر فصل امضا کرده؛ از زمان پیوستن به باشگاه اینتر میامی در تابستان، دارایی‌های خود را گسترش داده است.

«تابناک با تو» - لیونل مسی و خانواده‌اش، خانه‌ای به ارزش ۱۰.۷۵ میلیون دلار را در شهر فورت لادردیل ایالت فلوریدا خریداری کرده‌اند که ۱۰ اتاق خواب، یک باشگاه ورزشی، دو اسکله و یک استخر دارد. فوق ستاره آرژانتینی که قراردادی دو و نیم ساله به ارزش ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در هر فصل امضا کرده؛ از زمان پیوستن به باشگاه اینتر میامی در تابستان، دارایی‌های خود را گسترش داده است.

او قبلاً یک آپارتمان لوکس ۹ میلیون دلاری در میامی داشته و بر اساس گزارش‌ها، هم اکنون دو آپارتمان دیگر در ساحل سانی آیلز دارد.

 

این ستاره فوتبال، اخیراً ملک جدیدی به مساحت ۹۷۵ متر مربع خریداری کرده است. خانه جدید او در کنار ساحل قرار داشته و حدود ۱۵ دقیقه تا استادیوم DRV PNK میامی با ماشین فاصله دارد. داخل آن، ۹ حمام، آشپزخانه ایتالیایی، باشگاه ورزشی و سوئیت VIP وجود دارد.

مسی، این ملک را با کمک تیم سیمپکین خریداری کرده، تیمی که از زمان تأسیس باشگاه MLS در سال ۲۰۱۸، به بازیکنان آن در خرید ملک کمک کرده است.

 

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی Cadena Ser، برنده جام جهانی سال ۲۰۱۹، یک آپارتمان در برج «Porsche Design» شهر میامی هم خریداری کرده است.

این برج ۶۰ طبقه، حدود ۲۵ دقیقه با ورزشگاه اینتر میامی فاصله دارد.

 

این ساختمان، دارای چندین آسانسور بوده که به طور انحصاری برای اتومبیل‌های ساکنین طراحی شده‌اند تا مالکان بتوانند وسایل نقلیه خود را در مکان اختصاصی خود پارک کنند. همچنین، علاوه بر آسانسور اتومبیل، رستوران و سالن استراحت در فضای باز رو به دریا دارد.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
0
4
هر که رفت میامی همونجا موند خاکش دامنگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار