عکس دیده نشده از پوشش متفاوت رهبر انقلاب
کد خبر: ۲۹۰۸۴۶
تاریخ انتشار: 2023 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
قرار است ۲ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان فردا (۲۰ شهریور ۱۴۰۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کنند. دیداری که با استقبال مردم سیستان و بلوچستان مواجه شده و با هشتگ «شوق دیدار» به پیشواز آن رفته‌اند.

قرار است ۲ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان فردا (۲۰ شهریور ۱۴۰۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کنند. دیداری که با استقبال مردم سیستان و بلوچستان مواجه شده و با هشتگ «شوق دیدار» به پیشواز آن رفته‌اند.

عکس دیده نشده از پوشش متفاوت رهبر انقلاب
 

۱۳ شهریور بود که آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در نشست علمای اهل سنت شهرستان خاش اعلام کرد که «دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دوشنبه‌ ۲۰ شهریور انجام می‌شود.»

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به «جلسه هماهنگی با دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و جلسه فوق‌العاده شورای راهبردی استان» اظهار کرد: «در ایام قبل از همه‌گیری کرونا پیگیر دیدار مردم استان سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم. رهبری با برگزاری این دیدار موافقت کرده بودند و فرمودند با دفتر معظم‌له هماهنگ شود.»

 

در همین زمینه محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ۱۶ شهریور در «نشست هماهنگی دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب» گفت: «خوشبختانه با هم‌افزایی و همدلی خوب میان همه علما و مسئولان استانی و کشوری، توفیق دیدار رهبر معظم انقلاب برای مردم این استان میسر شد و بنابراین باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.»

همچنین فداحسین مالکی عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان این‌که امیدوار است «دیدار با رهبری منشا خیر و برکت برای مردم سیستان و بلوچستان باشد»، گفت: «امیدوارم این دیدار فصل‌الخطابی باشد که همه بزرگان و علمای استان سیستان و بلوچستان کماکان در توسعه استان حرکت کنند.»

این نماینده زاهدان در مجلس اظهار کرد: «امیدوارم مسئولان استان برای دیدار فردا با مقام معظم رهبری به گونه‌ای طراحی کرده باشند که همه شخصیت‌ها و بزرگان استان اعم از علمای شیعه و سنی، ریش‌سفیدان، بزرگان طوایف و نخبگان استان حضور داشته باشند تا بعد از دیدار اگر کدورتی و ذهنیتی وجود دارد، برطرف شود.»

این دیدار با استقبال مردم سیستان و بلوچستان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و بسیاری از کاربران با هشتگ «شوق دیدار» از احساس خود نسبت به آن نوشته‌اند و البته بسیاری از کسانی که فرصت این دیدار را پیدا نکرده‌اند، ناراحتی خود را از حضور نداشتن در این دیدار ابراز کرده‌اند. همچنین شعر «اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من/ دل من داند و من دانم و دل داند و من» و عکس سخنرانی رهبر انقلابی با لباس بلوچی، در حال دست به دست شدن در شبکه‌های اجتماعی است. بسیاری از کاربران هم این دیدار را وحدت‌آفرین و التیامی بر زخم‌های مردم سیستان و بلوچستان دانسته‌اند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار