عروسک شومی که باعث وحشت انگلیسی ها شده است
کد خبر: ۲۹۰۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
افزایش نرخ سرقت در مناطق مختلف بریتانیا باعث نگرانی بسیاری از مقامات دولتی و پلیس شده است. سارقان بریتانیایی از روش های مختلفی برای سرقت استفاده می کنند.
افزایش نرخ سرقت در مناطق مختلف بریتانیا باعث نگرانی بسیاری از مقامات دولتی و پلیس شده است. سارقان بریتانیایی از روش های مختلفی برای سرقت استفاده می کنند. برخی از این روش ها بسیار نگران کننده و تا حدی ترسناک هستند. پایگاه دیلی میل در گزارشی به این موضوع پرداخته است. بر اساس گزارش این پایگاه، عروسک کوتوله یکی از روش های سارقان انگلیسی است که اخیرا بسیار از آن استفاده می کنند. این روش باعث شده بسیاری نام عروسک شوم را روی کوتوله های پارچه ای بگذارند. در زیر خلاصه ای از گزارش پایگاه دیلی میل ارائه می شود
 
عروسک شومی که باعث وحشت انگلیسی ها شده است
 
عروسک شوم باعث نگرانی انگلیسی ها شده است
پلیس به ساکنان خانه هایی که به طور مرموزی عروسک "کوتوله" کریسمس را در باغ های خود پیدا می کنند هشدار داد. طبق اعلام پلیس احتمالا یک نیت و انگیزه شوم پشت این قضیه وجود دارد.
 
پلیس ولز شمالی مدعی است این عروسک مرموز می تواند آخرین سلاح جنایتکاران برای هدف قرار دادن خانه ها باشد. در واقع، این عروسک ترفندی توسط سارقان است تا ببینند آیا کسی در خانه هست یا نه. سارقین این عروسک ها را کنار درب خانه یا در باغچه و حیاط خانه ها رها می کنند و اگر ببینند این عروسک ها به مدت چند روز همانجا قرار دارند، می فهمند که کسی در خانه نیست و آماده سرقت ساختمان می شوند.
 
یکی از افسران پلیس در این رابطه می گوید: "ما به ساکنان توصیه می کنیم که مراقب باشند و مطمئن شوند که خانه شان امن است."
 
پلیس تاکید دارد که شهروندان در صورت مشاهده این عروسک ها، حتما با پلیس تماس بگیرند.
 
جلوگیری از سرقت منزل؛ دغدغه اصلی پلیس
پلیس ولز شمالی لینکی را که شامل اطلاعات و نکات مختلف در رابطه با جلوگیری از سرقت است، با مالکان و ساکنان خانه ها به اشتراک گذاشت تا از سرقت احتمالی منازل آنها جلوگیری کنند.
 
از نظر پلیس ولز خانواده ها نباید برنامه سفرهای خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنند. همچنین، صاحبان خانه ها باید تایمر خاموشی و روشنی چراغ ها و رادیو و تلویزیون خود را فعال کنند تا چنین به نظر برسد که خانه خالی نیست. همچنین از صاحبان منازل خواسته شده که از همسایه‌های مورد اعتماد خود بخواهند که مراقب ملک آنها بوده و کشیده شدن پرده‌ها و بسته بودن درب پارکینگ و در ورودی و... را چک کنند و  در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس زنگ بزنند.
 
آمار نگران کننده از سرقت خانه در انگلستان
نگرانی انگلیسی ها در رابطه با افزایش سرقت ها روز به روز بیشتر می شود. این نگرانی در حالی زیاد شده که داده های پلیس نشان می دهد که در تابستان امسال روزانه حدود 600 پرونده سرقت باز شده است. همچنین، تجزیه و تحلیل آمار وزارت کشور نشان می دهد که حدود ۲۲ هزار پرونده سرقت در سال گذشته بدون شناسایی مجرم یا متهم اصلی بسته شده است. این به این معنی است که 76.8 درصد از کل موارد سرقت در سراسر انگلستان و ولز در سال 2022-2023 به سرانجام نرسیده است.
 
گفته می شود که پلیس یورکشایر جنوبی با ثبت 84.4 درصد سرقت حل نشده و مفتوح، بدترین آمار را در این زمینه دارد و پس از آن، همپشایر ( با83.1 درصد) و اسکاتلند یارد (با 81.6 درصد) قرار دارند.
 
منتقدان می‌گویند کاهش تیم‌های پلیس محله و افسران پشتیبانی اجتماعی در شهرهای انگلیس علت اصلی این واقعه و جریان بوده است. 
 

خبرفوری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
1
هی مهاجر از خاورمیانه بگیرید و حالا هم پای لرزش وایسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار