۶ درس زندگی از سوفیا لورن
کد خبر: ۲۹۰۷۰۳
تاریخ انتشار: 2023 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
سوفیا لورن ستاره فیلم به یاد ماندنی برخورد کوتاه با نزدیک شدن به تولد ۸۹ سالگی خود، جشنواره فیلم ونیز را با ظاهر ماندگار خود زیبا کرد.

سوفیا لورن ستاره فیلم به یاد ماندنی برخورد کوتاه با نزدیک شدن به تولد ۸۹ سالگی خود، جشنواره فیلم ونیز را با ظاهر ماندگار خود زیبا کرد. این بازیگر ایتالیایی که به خاطر زیبایی جاودانه و سابقه‌ی افسانه‌ای خود در همکاری با بزرگترین فیلمسازان تاریخ سینما شهرت دارد، با ظاهری شیک تماشاگران جشنواره فیلم ونیز را مجذوب خود کرد و نشان داد که سن به معنای واقعی کلمه تنها یک عدد است.

 
۶ درس زندگی از سوفیا لورن
 

سوفیا علیرغم نزدیک شدن به ۹۰ سالگی، نشاطی بی پایان از خود ساطع می کند. او که در ۲۰ سپتامبر ۱۹۳۴ در رم، ایتالیا به دنیا آمد، با روحیه پر جنب و جوش و اشتیاق تزلزل ناپذیر خود برای زندگی همچنان به سرپیچی از گذر زمان ادامه می دهد. در مصاحبه ای، او ۶ درس ارزشمند زندگی را به اشتراک گذاشت که به او در داشتن این زندگی شگفت انگیز کمک کرده است.

 

۱.تشویق کردن خود

اول و مهمتر از همه، او بر اهمیت تشویق کردن خود تأکید کرد و توضیح داد که دائماً خود را تشویق می کند و این کار احساس رضایت و امنیت عمیقی برای او به همراه دارد. این اعتماد به نفس سنگ بنای حرفه و زندگی قابل توجه او بوده است.

۲. حفظ روابط خانوادگی

درس دوم سوفیا بر اهمیت حفظ ارتباط با خانواده متمرکز است. او بر ارزش برقراری ارتباط با عزیزان تاکید می کند، که محیطی امن برای تداوم شادی را می سازد.

۳. لذت در لحظه

او لذت بردن از هر لحظه را گرانبها می داند، حتی ساده‌ترین لذت‌ها مانند خوردن یک تکه شکلات برای او شادی آفرین است. این فلسفه، توانایی او برای شاد بودن در زمان حال و در تمام زندگی او را شکل می دهد.

۴. دوری از منفی بافی

درس عمیق دیگری که او به اشتراک می گذارد، قدرت دوری از تفکر منفی است. سوفیا با پرورش یک ذهنیت مثبت نشان می دهد که استقبال از خوش بینی می تواند به شکل معجزه آسایی، همه چیز را تغییر دهد.

۵. پذیرش پیری

سوفیا یک مدافع ثابت قدم پذیرش پیری طبیعی است. او با تن ندادن به فشارهای محیط برای تغییر بدن یا ظاهر خود، فضیلت رضایت از خود را تمجید می کند. دیدگاه او صریح است: «چرا اگر از درون خوشحال هستید بدن خود را تغییر دهید و شخص دیگری باشید؟ من هرگز به آن فکر نکردم، هرگز. من آنچه را دارم دوست دارم. من از خودم خوشم می آید!»

۶. پذیرش واقعیت های زندگی

سوفیا در درس ششم خود به اهمیت پذیرش تغییرات اجتناب ناپذیر زندگی می پردازد. او غم و اندوه عمیقی را که پس از فوت همسرش تجربه کرده بود را شرح داد و تأکید کرد که بر برخی از احساسات هرگز نمی توان به طور کامل غلبه کرد.

رک بودن سوفیا لورن، یکی از ویژگی های اوست که بر کسی پوشیده نیست و بر عمق احساس و اصالتی که او در تمام جنبه های زندگی اش داشته است، تأکید می کند. حرفه درخشان سوفیا به افتخارات بسیاری مزین شده است و یک دستاورد خاص تاریخی برجسته است. در سال ۱۹۶۱، او جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم درام جنگی دو زن دریافت کرد.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار