هزینه رهن آپارتمان در محله مرفه‌نشین تهران
کد خبر: ۲۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار: 2023 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
 برای رهن کامل یک واحد ۷۰ تا ۱۴۰ متری در محله نیاوران باید ۱.۴ میلیون تا ۳ میلیارد تومان بودجه داشته باشید.

 برای رهن کامل یک واحد ۷۰ تا ۱۴۰ متری در محله نیاوران باید ۱.۴ میلیون تا ۳ میلیارد تومان بودجه داشته باشید.

 
 

‌در گزارش امروز رهن کامل یک واحد ۷۰ تا ۱۴۰ متری در محله نیاوران را بررسی کرده و توصیه می کنیم اگر مبلغ ۱.۴ میلیارد تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید، خیالتان راحت باشد! با این ۱.۴ میلیارد تومان به عنوان کمترین مبلغ می‌توانید یک واحد ۸۰ متری ۶ سال ساخت رهن کنید.

 

همچنین برای رهن یک واحد ۱۱۰ متری یک سال ساخت باید ۲.۸ میلیارد تومان پرداخت کنید.

 

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد ۷۰ تا ۱۴۰ متری در محله نیاوران با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن و اجاره نیازمند هستید. همانطور که مشاهده می‌کنید هزینه رهن در نیاوران از ۱ میلیاردو ۴۰۰ میلیون شروع می‌شود و آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر برای رهن تا ۳ میلیارد تومان هم قیمت خورده‌اند این در حالی که با همین مبالغ می‌توان در برخی مناطق تهران خانه خرید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

هزینه رهن کامل در نیاوران

محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) نیاوران ۷۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۱ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نیاوران ۸۰ ۱خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۶ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نیاوران ۹۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۶ ۱٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نیاوران ۱۰۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۹ ۱٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نیاوران ۱۱۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۴۰۲ ۲٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نیاوران ۱۲۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۱ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نیاوران ۱۳۰ ۲خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۵ ۲٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نیاوران ۱۴۰ ۳خوابه-آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۴۰۲ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار