لوازم التحریر را با قیمت پارسال بخرید!
کد خبر: ۲۹۰۴۶۹
تاریخ انتشار: 2023 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌‌افزار با بیان اینکه کمبودی در بازار وجود ندارد گفت: امسال تغییر قیمت خاصی در لوازم‌التحریر نبودیم.
رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌‌افزار با بیان اینکه کمبودی در بازار وجود ندارد گفت: امسال تغییر قیمت خاصی در لوازم‌التحریر نبودیم.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار، درباره وضعیت قیمت، تقاضا و تامین بازار توضیحاتی ارائه کرد. موسی فرزانیان گفت: در حاضر کمبودی در بازار وجود ندارد، در سال‌های قبل مردم سعی می‌کردند بیشتر خرید خود را در شهریور و مهر انجام دهند، اما حالا روش خرید لوازم التحریر تغییر کرده و مردم ترجیح می‌دهند به مرور و در طول سال اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.
 
فرزانیان درباره بازار امسال لوازم التحریر توضیح داد: به نظر می‌رسد، خریدها آهسته انجام می‌شود. در اصل مردم ترجیح می‌دهند به مرور و در طول سال اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند. اما در سال‌های قبل مردم سعی می‌کردند بیشتر خرید خود را در شهریور و مهر انجام دهند.
 
همچنین به گفته وی از ابتدای سال تاکنون بازار لوازم التحریر ثبات داشته و افزایش قیمتی اعمال نشده و حتی در موارد کمی کاهش قیمت‌ هم صورت گرفته است. البته ابتدای سال جاری قیمت‌ انواع نوشت افزارها بسته به نوع، جنس و هزینه‌های تولید کننده بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.
 

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی در ادامه با بیان اینکه برای مقایسه بازار لوازم التحریر در سال‌های مختلف، سال‌های کرونا را نمی‌توان در نظر گرفت، تصریح کرد: در دوران کرونا فروش نوشت‌افزار کاهش شدید داشت. سال گذشته نیز مرداد ماه محدودیت‌ها برداشته شد و جو هیجانی باعث خرید بیشتر کالاها شد. بنابراین می‌توان گفت امسال میزان فروش انواع لوازم التحریر ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال‌های قبل از کرونا کاهش داشته است. فرزانیان همچنین در پایان گفت که در حال حاضر کمبودی در هیچ کدام از اقلام نوشت‌افزار وجود ندارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار