تولید روزانه ۲۰ تن زباله زائران در مرز مهران
کد خبر: ۲۹۰۰۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
روزانه بیش از ۲۰ تن زباله و ضایعات و نخاله و لجن از محدوده مرزی و شهر مهران برای نظافت این محدوده و تسهیل تردد زوار توسط عوامل خدمات شهری و محیط زیست جمع آوری می‌شود.

روزانه بیش از ۲۰ تن زباله و ضایعات و نخاله و لجن از محدوده مرزی و شهر مهران برای نظافت این محدوده و تسهیل تردد زوار توسط عوامل خدمات شهری و محیط زیست جمع آوری می‌شود.

تولید روزانه ۲۰ تن زباله زائران در مرز مهران

 

شهردار منطقه ۱۱ گفت: با استقرار عوامل اجرایی خدمات شهری در قرارگاه مرزی مهران، روزانه بیش از۲۰ تن زباله در مسیر ترددی این محدوده نظافت و جمع‌آوری می‌شود.

سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: یکصد نفر از عوامل خدمات شهری و محیط زیست در مرز مهران مستقر هستند و فاز ۳ و ۵ شهر مهران و محدوده موکب محبان الرضا علیه السلام و همچنین حدفاصل پل زائر تا پاسگاه بهرام آباد توسط این عوامل نگهداشت و نظافت می شود.

امور مربوط به خدمات شهری طی دو شیفت انجام و خادمین هر صبح با اعزام به شهر و محدوده مرزی خدمت رسانی می کنند.

وی در تشریح خدمات شهری قرارگاه مرزی مهران گفت: روزانه ۵۰۰ هزار مترمربع نگهداشت شهری در قرارگاه مرزی و شهر مهران توسط خادمین منطقه ۱۱ انجام می شود که در نتیجه ۱۵ هزارمتر مربع روزانه شست و شو و ۱۸۰۰ متر طول نیز لایروبی انهار توسط خادمین با مدیریت و حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه عملیاتی می شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، موسوی خاطر نشان کرد: ۳۰ مخزن ۶۶۰لیتری و ۷۰ مخزن ۱۲۰ لیتری برای جمع آوری زباله تعبیه شده است و روزانه بیش از ۲۰ تن زباله و ضایعات و نخاله و لجن از محدوده مرزی و شهر مهران برای نظافت این محدوده و تسهیل تردد زوار توسط عوامل خدمات شهری و محیط زیست جمع آوری می‌شود.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
11
اینا میخواند برن کربلا زیارت که چه بشود اول از خودتان باید شروع کنید والا امامان معصوم احتیاج زیارت به شما ندارند کمی از ژاپنی ها یاد بگیرید شهرما ..................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
4
درست مثل این میمونه که خونه کسی بری میهمانی و غذاتو باخودت ببری .بخوری و بریزی و بپاشی زحمت جمع مردن هم به خودت ندی. راستی کسی میدونه درامد کشور عراق از حضور زائرین اربعین هرساله چقدره ؟ما هزینه میکنیم و آنها درامدکسب میکنند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار