اسیدپاشی خواستگار جوان به بدن زن میانسال
کد خبر: ۲۸۹۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 31    -    ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
 ساعت ۹ شب دوشنبه ۶ شهریور پسر جوانی وارد رستوران فست فودی در بلوار فردوس شد. چند مشتری داخل مغازه بودند و مرد جوان در حالی که چاقویی به‌دست داشت، نه تنها مشتری‌ها، بلکه پرسنل فست فود را نیز با تهدید بیرون کرد.

 ساعت ۹ شب دوشنبه ۶ شهریور پسر جوانی وارد رستوران فست فودی در بلوار فردوس شد. چند مشتری داخل مغازه بودند و مرد جوان در حالی که چاقویی به‌دست داشت، نه تنها مشتری‌ها، بلکه پرسنل فست فود را نیز با تهدید بیرون کرد.

 

او بعد از بیرون کردن ۱۰ مشتری و پرسنل، درهای مغازه را از داخل قفل و صاحب رستوران را که زن میانسالی به نام ستاره بود در مغازه حبس کرد. شاهدان این ماجرا بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. موضوع گروگانگیری به بازپرس محمد رضا صاحب جمعی اعلام شد. دقایقی بعد مأموران راهی محل شدند اما مرد جوان به نام حمید در مغازه را بسته بود و مدام تهدید می‌کرد که اگر کسی وارد شود ستاره را خواهد کشت. مأموران سعی داشتند با صحبت کردن مرد جوان را وادار کنند تسلیم شود و ستاره را آزاد کنند. با گذشت ۷ ساعت، از آنجایی که جان زن جوان در خطر بود بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور ورود به مغازه را صادر کرد. بدین ترتیب مأموران با رعایت قوانین امنیتی پس از آنکه مغازه را به محاصره درآوردند، در ورودی را شکسته و با ورود به محل مرد جوان را بازداشت کردند.

با ورود به مغازه، مشخص شد ستاره از سوی مرد جوان مورد اسید پاشی قرار گرفته بنابراین برای درمان به بیمارستان منتقل شد. متهم نیز در تحقیقات گفت: مدتی است که عاشق این زن شده‌ام اما وقتی به خواستگاری‌اش رفتم جواب رد داد. گفت تو ۲۰ سال از من کوچک‌تری یا اینکه می‌گفت من بچه دارم و بچه هایم دوست ندارند ازدواج کنم و تو جای بچه من هستی.

او ادامه داد: بهانه‌های ستاره برای ازدواج نکردن با من ادامه داشت تا شب حادثه که مست کردم. آن شب به فکر انتقامگیری از ستاره افتادم. به همین دلیل مقداری مواد اسیدی تهیه کرده و به رستورانش رفتم. مشتری‌ها و کارکنان آنجا را بیرون کرده و مقداری از مواد اسیدی را روی دست‌ها و بدنش ریختم. به‌دنبال اعترافات پسر جوان به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار داده شد.

ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
قوانین اسید پیشگیرانه نیست.این آشغال را با اسید قصاص کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار