اقدام به خودکشی دختر جوان از ساختمان ۵ طبقه
کد خبر: ۲۸۹۵۴۷
تاریخ انتشار: 2023 August 28    -    ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با اشاره به موضوع خودکشی بانوی شیرازی گفت: شخصی به دلایل شخصی خود را از طبقه پنجم مجتمع نگین شیراز به پایین پرت کرد و تلاش‌ها برای نجات او ناکام ماند.  

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با اشاره به موضوع خودکشی بانوی شیرازی گفت: شخصی به دلایل شخصی خود را از طبقه پنجم مجتمع نگین شیراز به پایین پرت کرد و تلاش‌ها برای نجات او ناکام ماند.  

 
 

اقدام به خودکشی دختر جوان از ساختمان 5 طبقه

 

هادی عیدی پور در تشریح جزئیات این حادثه، اظهارداشت: ساعت 12 و 27 دقیقه امروز احتمال خودکشی فردی در مجتمع تجاری نگین واقع در کوی وحدت شیراز به سامانه آتش نشانی اعلام شد.   وی ادامه داد: پنج تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام و اولین گروه سه دقیقه و 10 ثانیه پس از تماس با سامانه به این محل رسیده و تیم‌های تخصصی نجات ارتفاع و تشک نجات و بانوان آتش نشان سریعا اقدام به انجام دستورالعمل‌های فنی کرده و مذاکره با شخص برای دعوت به آرامش را انجام می‌دهند.  

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با تصریح بر اینکه در حین صحبت تیم‌های نجات این فرد خود را از طبقه پنجم ساختمان هشت طبقه به پایین پرتاب می‌کند، افزود: براساس اظهارات فرمانده عملیات انگیزه شخصی و اختلافات خانوادگی دلیل اقدام خودکشی توسط این فرد بوده است. 

 افشین محمدی دره شوری در خصوص اقدام به خودکشی، خانم 41 ساله‌ای در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز گفت: در بررسی‌های اولیه شاهدان عینی اظهار داشتند که وی پیش از اقدام به خودکشی علت عمل خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و خواستار عدم مداخله افراد جهت جلوگیری از اقدام خود شده است.   وی با بیان اینکه تیم جنایی آگاهی شیراز در معیت مقام قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی است نیرو‌های امدادی و اورژانس اجتماعی همه تلاش خود در جهت جلوگیری از بروز حادثه و اقدام به خودکشی وی را انجام دادند.  

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است اظهار داشت: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت‌های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات یافته است و جهت انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار