چه کیفی کند حمید معصومی‌نژاد در رم!
کد خبر: ۲۸۹۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 28    -    ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
با داغ شدن شایعه حضور سردار آزمون در تیم آ اس رم کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران اقدام به انتشار ترول‌هایی درباره حمید معصومی‌نژاد و سردار آزمون کردند.

با داغ شدن شایعه حضور سردار آزمون در تیم آ اس رم کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران اقدام به انتشار ترول‌هایی درباره حمید معصومی‌نژاد و سردار آزمون کردند.

 
 

طبعا برای این خبرنگار صدا و سیمای ایران در شهر رم حضور یک فوتبالیست در تیم سرخپوش یک سوژه همیشگی و ایده آل است که می‌تواند با آن ویدئو‌ها و خبر‌های مختلفی را آماده کند.

چه کیفی کند حمید معصومی‌نژاد در رم!
 

شهرت معصومی‌نژاد در ایران به نحوه بیان کلمات توسط او، صدای خاصش و البته پایان بندی همه گزارش‌های تصویری‌اش از سوژه‌های مختلف شهر رم است؛ جایی که او با کنار هم قرار دادن اسم و نام و نام خانوادگی و ادای مشدد کلمه رم امضایی پای کار‌های تصویری‌اش دست و پا کرد.

معصومی‌نژاد در سال‌های در روز‌های پرتلاطم بازگشت آندره‌آ استراماچونی از تهران به رم و احتمال او در سفارت ایران برای دریافت مبلغ باقی‌مانده قراردادش آخرین گزارش‌های تصویری خود را از رم به ایران فرستاده بود و حالا با حضور سردار می‌تواند در این مسیر پیشتاز باشد؛ چرا که هم در سالیان اخیر خبرنگاری را آموخته و هم به کوچه پس کوچه‌های پایتخت ایتالیا مسلط است.

او امروز صبح گزارشی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که ماجرای جالبی دارد؛ جایی که او در بدو ورود سردار به رم (به شهر رم، احتمالا روز جمعه) در جایی کمین کرده و خودروی حامل آزمون را زیر نظر دارد؛ جایی که او با دو نفر از کارمندان باشگاه درون خودرو قرار می‌گیرد و او ناگهان از بالا نام سردار را فریاد می‌زند.

اما در حالی که معصومی‌نژاد انگار در پشت پنجره یک خانه یا در پشت بام یک خانه مستقر شده، وقتی نام سردار را صدا می‌کند، بازیکن ایرانی به سمت او برمی‌گردد و او را به جا می‌آورد و در حالی که کارمندان باشگاه مودبانه می‌خواهند از ژست گرفتن سردار مقابل دروبین ممانعت به عمل بیاورند، او با خونگرمی همیشگی کمی در این زمینه مقاومت می‌کند و وقتی معصومی‌نژاد می‌گوید به خاطر مردم ایران چیزی بگوید، او با صدایی که قابل شنیدن است به خبرنگار ایرانی ساکن رم می‌گوید دوستت دارم؛ جمله‌ای که باعث ذوق‌زدگی معصومی‌نژاد و تکرار آن در گزارش تلویزیونی است. معصومی‌نژاد در این بخش از گزارش خود به حضور ۶ ساعته‌اش مقابل باشگا رم برای ثبت این ویدئو اشاره می‌کند و دوبار هم برآن تاکید دارد.

در نمای بعدی معصومی‌نژاد روز به دوربین قرار گرفته و لحظه عبور لکسوس حامل سردار و خروج آن از باشگاه رم را ثبت می‌کند؛ در حالی که با انگشت ماشین را نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که این همان خودرویی است که سردار در نمای قبلی سوارش می‌شده. راننده خودرو هم بوقی برای معصومی‌نژاد می‌زند تا به صحبت او صحه بگذارد!

این محتوایی کوتاه و دلنشین از یک خبرنگار شناخته شده ایرانی در اروپا است. جالب اینکه او در پایان گزارشش می‌گوید حمید معصومی‌نژاد، خبرگزاری تک نفره، رمممممم. با لبخندی که برای ایرانیان آشناست و این محتوا را دلنشین می‌کند.

البته در رم بیشتر خبر‌ها در حال حاضر متوجه انتقال یک مهاجم دیگر بعد از سردار (لوکاکو) به این باشگاه است و به خصوص بعد از باخت دیشب به ورونا نیاز به تقویت تیم بیش از گذشته به نظر هواداران و مدیران باشگاه آمده است.

گاه آمده است.

چه کیفی کند حمید معصومی‌نژاد در رم!

چه کیفی کند حمید معصومی‌نژاد در رم!

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
2
5
چرا این آقا تعویض نمیشه؟داره به سن بازنشستگی میرسه همچنان در رمممممممم حض.ردارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار