اصول تربیتی عجیبی که مدونا برای فرزندان خود دارد
کد خبر: ۲۸۹۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مدونا یکی از تأثیرگذارترین چهره های موسیقی پاپ است و هرگز ابایی از کنار زدن چارچوب ها با هنر، استایل و وجهه عمومی خود نداشته است. اما در بحث تربیت فرزند از قرار معلوم خانم خواننده شیوه ی کاملاً متفاوتی دارد. مدونا با داشتن ۶ فرزند که ۲ تای آن ها فرزند بیولوژیک و ۴ تای دیگر فرزندخوانده ی او هستند، اصول ویژه ای برای تربیت آن ها دارد که گاهی بسیار سختگیرانه اند.

«تابناک با تو» - مدونا یکی از تأثیرگذارترین چهره های موسیقی پاپ است و هرگز ابایی از کنار زدن چارچوب ها با هنر، استایل و وجهه عمومی خود نداشته است. اما در بحث تربیت فرزند از قرار معلوم خانم خواننده شیوه ی کاملاً متفاوتی دارد. مدونا با داشتن ۶ فرزند که ۲ تای آن ها فرزند بیولوژیک و ۴ تای دیگر فرزندخوانده ی او هستند، اصول ویژه ای برای تربیت آن ها دارد که گاهی بسیار سختگیرانه اند.

۱- به پسر خود اجازه ی پوشیدن لباس هایش را می دهد

 

پسر ۱۶ اسله ی مدونا، دیوید بندا از قرار معلوم همچون مادرش علاقه ی ویژه ای به مُد و فشن دارد و مدونا نیز در این امر مشوق او است. در حقیقت، به عقیده ی ملکه ی پاپ، پسرش دیوید از استعدادی در این زمینه برخوردار است که یک روز او را به یک ستاره بدل خواهد ساخت. مدونا دراینباره گفته: «با هر لباسی خوب می شد. وقتی لباس های مرا می پوشد، در تن او بهتر می شوند.» مدونا معتقد است که پسرش می تواند با لباس زنانه هم عالی به نظر برسد.

۲- داشتن رابطه عاشقانه تا قبل از ۱۸ سالگی ممنوع است

مدونا که با روابط عاشقانه ی متعددش شناخته می شود، از قرار معلوم در مورد زندگی عاشقانه ی فرزندانش سختگیری بیشتری قائل است. او یک بار فاش کرد بزرگ ترین فرزندش، لوردس که حالا ۲۵ سال دارد تا قبل از رسیدن به سن قانونی اجازه ی تجربه ی رابطه عاشقانه را نداشت.

۳- خوردن شیرینی، نمک و لبنیات ممنوع است

مدونا یک رژیم غذایی ماکروبیوتیک سختگیرانه دارد که بر اساس آن بیشتر، سبزیجات، حبوبات و آجیل مصرف می کند. او همچنین رژیم غذایی بسیار سالمی برای فرزندانش در نظر گرفته و اجازه ی مصرف مواد نگهدارنده، نمک، شیرینی، شکلات و لبنیات را به آن ها نمی دهد. فرزندان مدونا تنها به لطف همسر سابق مدونا، گای ریچی می توانند هر از گاهی از خوردن تنقلات لذت ببرند. به اذعان مدونا، زمانی که ریچی به خانه ی آن ها می آید برای بچه ها شکلات می آورد.

۴- باید همیشه در کنارش باشند

مدونا دوست دارد که تا جایی که ممکن باشد فرزندانش در کنارش باشند، حتی اگر به خاطر برنامه کاری شلوغش مجبور به سفر به دور دنیا باشد. اینطور که گفته می شود پسر ۱۵ ساله ی او، روکو که از سفر به همراه مادرش در تورهای کنسرتش خسته شده بود، تصمیم گرفت که پیش پدرش، گای ریچی بماند که زندگی آرام تری دارد.

۵- اگر پیشش نباشند باید با او مرتب در تماس باشند

و حتی زمانی هم که فرزندانش پیش همسر سابقش، گای ریچی هستند، مدونا باید دائماً از آن ها خبر بگیرد و هر زمان که بخواهد صدایشان را بشنود. در حقیقت، این یکی از موارد فهرست قواعدی است که مدونا به همسر سابق خود داده است و بر اساس آن، او باید ۳ تا ۴ بار در روز با پسرانش تماس داشته باشد.

۶- تلویزیون و موبایل ممنوع است

تلویزیون و موبایل به یکی از بخش های عادی زندگی روزمره ی همه ی ما بدل شده است. با این حال، مدونا این وسایل را در خانه ی خود ممنوع کرده و به فرزندان کم سن تر خود اجازه ی استفاده از آن ها را نمی دهد. به جای آن، او آن ها را تشویق به رقص بعد از شام می کند.

۷- شلختگی عواقب بدی دارد

مدونا در زمینه ی تمیزی و نظم با فرزندان خود اصلاً شوخی ندارد. او فاش کرده اگر لباس کثیفی در اتاق دخترش لوردس پیدا می کرد، همه ی لباس های او را جمع می کرد و در یک ساک می گذاشت و دخترش تا زمانی که مرتب و منظم نشده بود نمی توانست آن ها را پس بگیرد. مدونا حتی اذعان کرده لوردس را مجبور می کرد هر روز همان لباس را در مدرسه بپوشد تا مرتب بودن را یاد بگیرد.

۸- فقط اجازه ی خوردن آب «کابالا» را دارند

مدونا تنها از آبی می خورد که توسط یکی از رهبران فرقه «کابالا» (فرقه ای از دین یهود) متبرک شده باشد. هر بطری این آب ۵ دلار قیمت دارد. این بدان معنی است که مدونا ۱۰ هزار دلار صرف این آب می کند و او هر جای دنیا هم که برود این آب باید برایش ارسال شود. او تأکید دارد که فرزندانش هم در این زمینه دنباله روی او باشند، به این معنی که آن ها هم اجازه ندارند آب شیر یا تصفیه شده یا آب معدنی بخورند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
3
چه مسخره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار