ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی در ازای دریافت حقوق ماهیانه !
کد خبر: ۲۸۹۲۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
در اخبار منتشر شده مشخص شد در ازای ازدواج با زنان روسی مرد ها ۱۸ هزار دلار حقوق ماهیانه دریافت می کنند اما این خبر هنوز مورد تایید رسمی قرار نگرفته است.

هر ساله در روز اول آوریل شایعه ها و دروغ های زیادی درباره شخصیت ها و کشور ها و سازمان های مختلفی گفته می شود. اینبار در سال ۲۰۱۶ یک خبر که خیلی هم جالب بود و تقریبا همه آن را باور کردند و حتی رسانه ی ملی آن را در اخبار رسمی خود در صدا و سیما اعلام کرد، اعلام خبر وسوسه‌انگیز و گول زننده ازدواج با دختران روس در ازای دریافت مبلغ ۱۵ هزار دلار به اضافه تابعیت این کشور برای مردان خارجی بود.

ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی در ازای دریافت حقوق ماهیانه ۱۸ هزار دلار !

ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی در ازای دریافت حقوق ماهیانه ۱۸ هزار دلار !

حال مردانی زیادی بودند که برای این امر مهم ! صف کشیدند و علاقه خود برای ازذواج با دختران این کشور اعلام کردند! نکته جالب این بود که این خبر به حدی رسانه ملی هم گول این خبر را خورد در رسما آن را در اخبار شبانگاهی اعلام کرد!!

 

هروقت در میان مردان مجرد ایرانی، حرف ازدواج می‌شد سر و صدای مخالفت و شوخی با آن بالا می‌رفت و کسانی آن را جدی می‌گرفتند، دیگر با پخش این خبر مردان زیادی برای ازدواج با دختران روس تمایل پیدا کرده بودند.باز هم کاربران ایرانی و البته این بار کاربران مرد، یک رکورد تازه از خودشان به جا گذاشته‌اند؛ رکورد تعداد نظرات زیاد درباره خبری که در یکی دو روز به یکی از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی تبدیل شد و بعد مشخص شد که دروغ «یک آوریل»، رسمی شبیه به «دروغ ١٣» خودمان بوده است.

 

این بار داستان برمی‌گردد به یک اظهارنظر؛ موضوعی که یک روزنامه لبنانی آن را از زبان یک مسئول روس منتشر کرد و ترجمه‌اش در سایت‌های خبری ایران روی خروجی‌ها قرار گرفت و بعد مشخص شد که این خبر دروغ «یک آوریل» بوده که روزنامه «الدیار» لبنان آن را منتشر کرده است؛ این را می‌شود از این فهمید که در سایت‌های خبری روسیه هیچ مطلبی دراین‌باره منتشر نشده و حالا تعدادی از شهروندان این کشور در گفت‌وگو با «شهروند» می‌گویند که این موضوع، شوخی است و واقعیت ندارد.

سلام نو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
5
این امیدمون هم بر باد رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
4
با مبلغ کمتر چی ؟
مثلا با 8000 دلار هم نمی خوان ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
به من یه جا خواب بدن راضیم. پول نمیخوام. غذا هم که سر سفره یه چیزی با هم میخوریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار