۴ مدل پارتیشن خانگی مدرن برای فضاهای کوچک
کد خبر: ۲۸۸۹۴۵
تاریخ انتشار: 2023 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
یکی از مشکلات آپارتمان‌های کوچک که بسیاری از ما با آن مواجه هستیم، کمبود فضا و نداشتن قسمت‌های مجزا در خانه است؛ برای حل این مشکل راه‌حل‌های متفاوتی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از پارتیشن خانگی است؛ پارتیشن‌ها به چند دسته پارتیشن چوبه، پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن آلومینیوم و پارتیشن گیاهی تقسیم می‌شوند....

۴ مدل پارتیشن خانگی مدرن برای فضاهای کوچک

۴ مدل پارتیشن خانگی مدرن برای فضاهای کوچک (دلتا)«تابناک با تو» - برای کاهش هزینه در بازسازی خانه می‌توانید به جالی استفاده از دیوار‌های بتنی، از انواع پارتیشن خانگی استفاده کنید.

یکی از مشکلات آپارتمان‌های کوچک که بسیاری از ما با آن مواجه هستیم، کمبود فضا و نداشتن قسمت‌های مجزا در خانه است؛ برای حل این مشکل راه‌حل‌های متفاوتی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از پارتیشن خانگی است؛ پارتیشن‌ها به چند دسته پارتیشن چوبه، پارتیشن شیشه‌ای، پارتیشن آلومینیوم و پارتیشن گیاهی تقسیم می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به سبک خانه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل دارید از پارتیشن مدرن و شیک برای خانه استفاده کنید، برای آشنایی بیشتر با انواع آن، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پارتیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم از پارتیشن برای جداسازی قسمت‌های مختلف خانه استفاده می‌شود؛ در نتیجه با تفکیک فضا و کاهش دید نسبت به آن قسمت خانه، به گونه‌ای یک فضای خصوصی با کمترین هزینه ایجاد کرده‌اید.

از سوی دیگر پارتیشن خانگی جزو مدرن‌ترن سبک‌های معماری است که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در نتیجه می‌توانید به جای دیوار‌های بتنی و آجری که هزینه بالایی دارد و فضای خانه را کوچک‌تر می‌کند، از انواع پارتیشن استفاده کنید.

۴ مدل پارتیشن خانگی مدرن برای فضاهای کوچک

معرفی انواع پارتیشن به جای دیوار

پارتیشن‌های مدرن برای کاربرد‌های متفاوتی طراحی شده‌اند؛ برای مثال پارتیشن ورودی منزل با پارتیشنی که برای جداسازی پذیرایی و آشپزخانه استفاده می‌شود متفاوت است؛ در بعضی از مواد نیز می‌توانید از ترکیب یک یا دو نوع پارتیشن استفاده کنید و زیبایی خانه را دو چندان کنید.

مدل پارتیشن چوبی

یکی از انواع پارتیشن خانگی که بسیار طرفدار دارد، مدل چوبی آن است؛ اگر سبک چیدمان خانه شما به گونه‌ای است که از وسایل چوبی و مبلمان چوبی در خانه استفاده کرده‌اید، این دل پارتیشن برای خانه شما گزینه بسیار مناسبی است که می‌توانید طرح آن را مطابق با نیازتان انتخاب کنید.

۴ مدل پارتیشن خانگی مدرن برای فضاهای کوچک

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل ظاهر مدرن و شیک و تنوع در طرح، بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرد؛ در نتیجه شما می‌توانید هنگام انتخاب متناسب با سبک دکوراسیون خود یکی از طرح‌های آن را استفاده کنید. علاوه بر آن اگر فضای خانه شما کوچک است، این مدل پارتیشن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

چرا که آلومینیوم نور را بازتاب می‌دهد و به دلیل وزن سبک و انعطاف‌پذیری بالا، می‌توانید به راحتی متناسب با فضا‌های مختلف آن را تنظیم کنید. علاوه بر آن با توجه به اینکه پارتیشن خانگی آلومینیوم آب را جذب نمی‌کند، برای فضایی مانند آشپزخانه انتخاب مناسبی است.

پارتیشن شیشه‌ای

اگر سبک چیدمان خانه شما مدرن است و یا اینکه دوست دارید نسبت به آن قسمت خانه که جدا کرده‌اید، دید کافی داشته باشید، این مدل پارتیشن خانگی انتخاب بسیار مناسبی است؛ از سوی دیگر شیشه نور را به خوبی از خود عبور می‌دهد و فضای خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که این مدل پارتیشن‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که می‌توانید متناسب با سبک خانه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

۴ مدل پارتیشن خانگی مدرن برای فضاهای کوچک (دلتا)

پارتیشن خانگی گیاهی

برای افراد که به نگهداری گیاهان آپارتمانی علاقه بسیاری دارند، انتخاب پارتیشنی که بتواند فضای شما را تفکیک کند و از آن برای نگهداری گل‌های خود استفاده کنید، اهمیت بسیاری دارد؛ به همین منظور نوعی پارتیشن مدرن خانگی طراحی شده که شما می‌توانید گیاهان خود را به آن متصل کرده و زیبایی دکوراسیون خانه خود را چند برابر کنید.

برچسب ها: پارتیشن ، فضا ، خانگی ، مدرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار