ثروت باورنکردنی مارگو رابی
کد خبر: ۲۸۸۶۹۱
تاریخ انتشار: 2023 August 20    -    ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مارگو رابی که این روزها فیلم پر سر و صدای «باربی» را روی پرده ی سینماها دارد، یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود است. ثروت او ۶۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. اما او این ثروت را چگونه به دست آورده و خرچ چه چیزهایی می کند؟
«تابناک با تو» - مارگو رابی که این روزها فیلم پر سر و صدای «باربی» را روی پرده ی سینماها دارد، یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود است. ثروت او ۶۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. اما او این ثروت را چگونه به دست آورده و خرچ چه چیزهایی می کند؟
 
مارگو رابی چقدر ثروت دارد؟
 
مارگو کار بازیگری را در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی در کشور خودش استرالیا با یک سریال تلویزیونی به نام «همسایه ها» (Neighbours) آغاز کرد. او در ابتدا به عنوان بازیگر مهمان به این سریال پیوست اما نقش او در نهایت به یکی از شخصیت های ثابت سریال بدل شد و به مدت ۳ سال در این سریال باقی ماند.
 
او در سال ۲۰۱۰ به آمریکا آمد. مارگو که می دانست پیدا کردن کار در آنجا می تواند بسیار دشوار باشد، از قبل فکرش کرده بود. او در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفت که از قبل به اندازه ی ۳ سال بیکاری، برای خود پول پس انداز کرده بود.
 
در سال ۲۰۱۱ او برای بازی در سریالی به نام Pan Am انتخاب شد. اما پخش این سریال بعد از تنها یک فصل متوقف شد.
 
با این حال، مارگو مجبور نشد مدت خیلی زیادی را برای گرفتن حقوق بعدی اش صبر کند. در سال ۲۰۱۳ زندگی او با انتخاب شدن برای بازی در فیلم «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) زیر و رو شد.
 
بازی در نقش نائومی، دوشس خلیج ریج در این فیلم، مارگو را یک شبه به یک ستاره بدل کرد.
 
لئوناردو دیکاپریو، به عنوان بازیگر و تهیه کننده ی «گرگ وال استریت»، بیشتر از ۲۵ میلیون دلار از این فیلم کسب درآمد کرد اما بسیار بعید است دستمزد مارگو رقمی حتی نزدیک به آن بوده باشد و هنوز مشخص نیست مقدار آن چقدر بوده است.
 
«گرگ وال استریت» سکوی پرتاب مارگو شد و او بعد از آن در فیلم «تمرکز» (Focus) با ویل اسمیت همبازی شد، در فیلم «جوخه انتخار» (Suicide Squad) نقش هارلی کویین را ایفا کرد و برای بازی اش در فیلم «من تونیا هستم» (I, Tonya) نامزد جایزه اسکار شد.
 
همه ی این ها سبب شد درآمد او در سال ۲۰۱۹ به ۲۳/۵ میلیون دلار برسد. یک دلیل بزرگ آن دستمزد ۱۰ میلیون دلاری مارگو بابت حضور دوباره در نقش هارلی کویین در فیلم «پرندگان شکاری» بود که یک سال بعد روی پرده ی سینماها رفت.
 
مارگو در سال ۲۰۱۴ یک شرکت فیلمسازی به نام LuckyChap Entertainment راه اندازی کرد که به پروژه های سینمایی و تلویزیونی با محوریت زنان اختصاص دارد.
 
فیلم های «من تونیا هستم»، «پرندگان شکاری»، «زن جوان آتیه دار» (Promising Young Woman) و «باربی» (Barbie) از تولیدات همین شرکت است.
 
از آنجایی که مارگو خود در اغلب این آثار نقش آفرینی کرده، بدان معنی است که او هم در مقام بازیگر و هم در مقام تهیه کننده از این پروژه ها کسب درآمد کرده است.
 
اینطور که گفته می شود مارگو برای بازی در نقش باربی، عروسک مشهور در فیلم تازه ی گرتا گرویگ، ۱۲/۵ میلیون دلار دستمزد گرفته است. با این حال، تا پیش از پایان تابستان «باربی» پول بسیار بیشتری نصیب او خواهد شد.
 
از آنجایی که فیلم «باربی» از تولیدات شرکت فیلمسازی مارگو است، او به طور حتم از فروش رکوردشکن این فیلم در گیشه هم منتفع خواهد شد.
 
گفته می شود مارگو نزدیک به ۵۰ میلیون دلار از دستمزد و پاداش های گیشه ی فیلم «باربی» به دست خواهد آورد.
 
مارگو طی سال های فعالیت بازیگری خود با برندهای مشهور زیادی هم قرارداد همکاری داشته که از آن ها نیز درآمد قابل توجهی کسب کرده است. او سفیر برندهای کالوین کلاین، نیسان و شنل بوده است.
 
مارگو طی سالیان خانه های متعددی با ثروت خود خریداری کرده است.
 
یکی از املاک قابل توجه او یک خانه ی ۵ میلیون دلاری در کالیفرنیا است. این خانه از ۳ ساختمان جداگانه تشکیل شده است، از جمله ۲ خانه ی ییلاقی و یک کلبه.
 
رابی در مصاحبه ی جدیدی فاش کرد که با درآمدی که از فعالیت در سینما داشته قسط خرید خانه ی مادرش را تسویه کرد. به گفته ی مارگو مادرش در ابتدای فعالیت بازیگری اش حمایت مالی زیادی از او کرده بود.
 
او در این مصاحبه گفت: «مادرم به من پول قرض داد و من همیشه می دانستم که باید آن را به او برگردانم. بعد یک روز که بالاخره به اندازه ی کافی پول درآوردم، تمام قسط خرید خانه اش را پرداخت کردم. به مادرم گفتم : “دیگر نگران آن قسط نباش. دیگر وجود ندارد.”» مارگو در سال ۲۰۱۴ قسط خرید خانه ی مادرش را پرداخت کرد.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار