خودروهای آینده این شکلی خواهند بود
کد خبر: ۲۸۷۲۸۴
تاریخ انتشار: 2023 August 03    -    ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
پینین فارینا از یک طرح مفهومی کاملاً جدید به نام Pura Vision رونمایی کرده که گفته می‌شود «دوران جدید و پیشگام تجملات الکتریکی» را معرفی می‌کند.

پینین فارینا از یک طرح مفهومی کاملاً جدید به نام Pura Vision رونمایی کرده که گفته می‌شود «دوران جدید و پیشگام تجملات الکتریکی» را معرفی می‌کند.

 
خودروهای آینده این شکلی خواهند بود

پیورا ویژن که به عنوان یک خودروی لوکس برقی (e-LUV) توصیف می‌شود، الهام بخش نسل بعدی خودروهای لوکس الکتریکی خالص خواهد بود.

 

شاید با دیدن عکس‌ها متوجه این موضوع نشوید، اما Pura Vision یک خودروی بزرگ است. ۵۲۱۵ میلی متر طول، ۲۱۴۷ میلی متر عرض (شامل آینه‌ها) و ۱۶۴۱ میلی متر ارتفاع دارد.

 

این کانسپت، نسبت‌های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می‌کند که از سیسیتالیا ۱۹۴۷، اولین وسیله‌ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.

در قسمت بیرونی، نکات برجسته نیز شامل درهای بدون ستون باز شونده، چراغ های جلوی مخفی، چراغ های روشنایی در روز بسیار باریک و چراغ های LED بسیار باریک افقی است.

بدنه خودرو با رنگ‌آمیزی Bianco Sestriere Gloss، تضاد خوبی با عناصر زیرین فیبر کربنی و سقف شناور مشکی رنگ براق دارد.پیورا ویژن وقتی که از بغل دیده می‌شود، به لطف نسبت‌های چشمگیر کابین در عقب، برآمدگی‌های کوتاه و رینگ‌های آلیاژی ۲۳ اینچی با رنگ مشکی مات، موضعی قدرتمند و عضلانی دارد

کانسپت چشمگیر پینین فارینا همچنین دارای یک سقف پانورامای نوآورانه با بخش مرکزی ثابت "biscotto" است که توسط حلقه‌ای LED روشن می‌شود.این بخش شیشه جلوی گسترده را به درب عقب متصل می‌کند و همچنین از پنجره های جانبی منحنی بزرگ پشتیبانی می‌کند

درهای جلو به سمت بالا رفته و درهای عقب هم که دارای لولایی در عقب هستند، در ترکیب با دهانه بدون ستون، دسترسی نامحدود به کابین جادار با ۲+۲ صندلی را فراهم می‌کنند.

کانسپت Pura Vision دارای یک کابین دلپذیر است.فضای داخلی از دنیای قایق‌های بادبانی لوکس الهام گرفته شده است، با صندلی های جلوی "شناور" و کنسول وسطی که شبیه به بوم بادبان است.

داشبورد گسترده خطوط کاپوت را به داخل کابین گسترش می‌دهد و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بصری که در صورت نیاز بالا می‌رود، ابزار دیجیتال پیشرفته و یک نمایشگر هدآپ را در خود جای می‌دهد که همه توسط راننده قابل تنظیم هستند.علاوه بر این، بلندگوهای موجود در پشت سری‌ها مناطق صوتی جداگانه‌ای را برای هر سرنشین فراهم می کنند.

متأسفانه پینین فارینا جزئیاتی در مورد پیشرانه تمام الکتریکی فاش نکرد این شرکت اعلام کرد که خودروهای الهام گرفته از Pura Vision، در ایتالیا طراحی و توسعه خواهند یافت و دارای فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند که در مرکز نوآوری دیجیتال این شرکت در آلمان پیشگام شده‌اند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار