جزئیات تازه از پرونده قتل پزشک معروف و همسرش
کد خبر: ۲۸۶۹۴۹
تاریخ انتشار: 2023 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
افشاگری متهمان دستگیرشده در پرونده زوج ثروتمند به دستگیری افراد دیگری منجر شد.

افشاگری متهمان دستگیرشده در پرونده زوج ثروتمند به دستگیری افراد دیگری منجر شد.

 
 

تحقیقات درباره پرونده قتل دکتر ضیایی و همسرش فاش کرد غیر از پدر و پسری که قبلاً دستگیر شده بودند نفر سومی نیز در صحنه جنایت حضور داشته است.

 

همچنین مشخص شد فردی که قاتلان را اجیر کرده، با تشکیل باندی کلاهبرداری‌های متعددی انجام داده و علاوه بر دکتر ضیایی از افراد دیگری نیز کلاهبرداری کرده که جمع مبالغ کلاهبرداری‌شده بیش از ۵۰ میلیارد تومان است.

 

جزئیات تازه از پرونده قتل پزشک معروف و همسرش

، آخرین روزهای اردیبهشت کارآگاهان جنایی در پی ناپدید شدن پزشک سرشناس دکتر رضا ضیایی و همسرش مینو که دکتری اقتصاد داشت، مظنونانی را دستگیر کردند. در جریان تحقیقات مشخص شد این پزشک و همسرش کشته شده‌اند و یک پدر و پسر متهمان اصلی قتل هستند که از سوی فردی به نام سروش اجیر شده بودند. قاتلان با هدف سرقت و تصاحب اموال و املاک زوج ثروتمند دست به این جنایت زده بودند.

پدر و پسر متهم در بازجویی‌ها قتل را قبول نکردند و مدعی شدند فقط در دفن اجساد با سروش همراهی کرده بودند؛ اما سروش مدعی شد قتل دکتر و همسرش کار همان پدر و پسر است.

در جدید‌ترین تحقیقات سروش و پدر و پسر علیه یکدیگر افشاگری‌ کردند. سروش در بخشی از تحقیقات گفت: به غیر از پدر و پسر، یکی دیگر از اقوام آنها نیز در صحنه قتل حضور داشت و از جزئیات ماجرای قتل خبر دارد.

همچنین پدر و پسر که متهم به قتل هستند در بخش دیگری از تحقیقات در مورد سروش گفتند: او اقدام به کلاهبرداری‌های دیگری کرده و یک کلاهبردار حرفه‌ای است که چند خانه را که صاحبان‌شان خارج از کشور بوده‌اند شناسایی کرده و با کمک یک دفترخانه به شخص دیگری فروخته است.

به گفته این پدر و پسر، املاکی که با جعل سند توسط سروش به افراد دیگر واگذار شده حدود 50 میلیارد تومان ارزش دارد و سروش قصد کلاهبرداری از دکتر ضیایی و همسرش را داشت و می‌خواست خانه آنها را نیز به همین روش بفروشد اما در نهایت موفق نشد و با لو رفتن راز قتل همه چیز بر باد رفت.

در حال حاضر با افشای این جزئیات فرد سومی که در زمان قتل حضور داشته نیز بازداشت شده و همچنین تحقیقات از دفترخانه‌ای که سروش را در این جرائم همراهی کرده با بازداشت برخی از کارکنان آن ادامه دارد.

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار